verklaring alarm klasse

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
justin

verklaring alarm klasse

Bericht door justin »

wie o wie heeft er ervaring met het verkrijgen van een "verklaring voertuig anti-diefstal beveiliging". Dit papiertje zit automatisch bij een in Nederland nieuw gekochte Landrover. Aangezien de mijne uit belgie geimporteerd is vraagt de Zuid-limburgse dealer bijna 200 euro voor deze verklaring. De auto zou meer dan 2 !! uur aan de computer moeten om te zien of alles werkt. Dit lijkt mij meer dan belachelijk.....Wie heeft er een tip ?
jo

Re: verklaring alarm klasse

Bericht door jo »

vraag eens een andere verkoper BV in braband en 2 uur werk kost bij mij 120euro (Foto's) maar ja de dealer's is bij alleen goed voor als het niet ander's meer kan. Ik doe veel zelf anders ga ik naar D??m? in berg???.. Dit om geen reklame te maken. Ook ga ik wel eens naar Herkenbosch voor materiaal, heeft alleen serie onderdelen.

Jo
laro 88 pickup
Linne
Berry Weijers

Bericht door Berry Weijers »

justin schreef:

> wie o wie heeft er ervaring met het verkrijgen van een
> "verklaring voertuig anti-diefstal beveiliging".

> de Zuid-limburgse dealer bijna 200 euro voor deze verklaring.

Is deze dealer 'De Uiver'?

Groeten,

Berry Weijers
beheerder [Land-Rover.startpagina.nl]
Marco

Bericht door Marco »

Waar wil je het voor hebben?

Als het voor een verzekering is, heb je het bij Wiggers niet nodig.

marco
Frank

Bericht door Frank »

Als het standaard gemonteerde alarm van Land Rover is dan heb je dat papier niet nodig(bestaat zelfs niet meer) daar iedere verzekeringsmaatschappij precies kan zien wat voor alarm ieder merk standaard monteerd.
Als die bepaalde dealer(de Uiver) geld durft te vragen voor zoiets wat niet bestaat dan is dit duidelijk een geval van mensen op kosten jagen wat helemaal niet nodig.
Dus laat jezelf niet voor de gek houden want het is gewoonweg niet nodig.
Plaats reactie