Prikkers,
Er zijn laatste tijd weer veel "nieuwe gezichten" op het Prikbord bijgekomen.
Een paar hebben zich ook voorgesteld in ons Smoelenboek.
Aan iedereen die zich nog niet heeft voorgesteld het verzoek ons een stukje van jezelf bloot te geven en een posting in het Smoelenboek te maken.
Wij weten dan ook met wie we "praten" zoals jullie dat van ons ook kunnen weten.
Heb je een foto van jezelf en/of jou Land Rover zet die er dan bij, als je niet weet hoe mail me dan maar even.
Aad Koene, LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
Veel nieuwe "gezichten"
Re: Veel nieuwe "gezichten"
Waar zijn de oude gezichten allemaal? Ik heb het op het moment erg druk met studeren dus ben hier helaas maar weinig..... en de andere tijd sleutel ik aan de auto om deze gereed te krijgen voor de vakantie.
Groet,
Martin
Military Land Rover half-ton SIII diesel FFR 1977
[people.zeelandnet.nl]
Groet,
Martin
Military Land Rover half-ton SIII diesel FFR 1977
[people.zeelandnet.nl]
Martin,
ik denk dat veel oude gezichten er nog wel zijn en regelmatig wat lezen, maar ook veel onder hun LAro`s liggen te sleutelen.
Er lopen zo links en rechts nogal wat restoratieprojecten.
ik denk dat veel oude gezichten er nog wel zijn en regelmatig wat lezen, maar ook veel onder hun LAro`s liggen te sleutelen.
Er lopen zo links en rechts nogal wat restoratieprojecten.
Ah ja net als ik dus
en straks vakantie....... ik ben benieuwd hoe de auto het zo uithoudt. Door sommige doomsday verhalen durk ik er bijna niet mee weg... maar aan de andere kant heb ik er wel vertrouwen in.
Martin

Martin
Hallo, Martin,
Je laat je toch niet door verhalen van anderen van je vakantie afhouden ?? Als jij vertrouwen in je auto hebt, wat wel zo hoort als je hem zelf onderhoudt, moet je gewoon gaan, en verder iedereen met zijn verhaaltje lekker thuis laten.
Ik mag trouwens hopen dat die Lightweight van mij er nog zo uit gaat zien als die van jou. Voorlopig is het nog niet meer dan een rollend chassis met bulkhead.
Groeten en prettige vakantie,
Danny.
Je laat je toch niet door verhalen van anderen van je vakantie afhouden ?? Als jij vertrouwen in je auto hebt, wat wel zo hoort als je hem zelf onderhoudt, moet je gewoon gaan, en verder iedereen met zijn verhaaltje lekker thuis laten.
Ik mag trouwens hopen dat die Lightweight van mij er nog zo uit gaat zien als die van jou. Voorlopig is het nog niet meer dan een rollend chassis met bulkhead.
Groeten en prettige vakantie,
Danny.
Hoi Danny
Tja soms ben ik nogal een doemdenker....... liefst zou ik een reseve motor achterop mee nemen....... of beter een reserve lightweight op een aanhanger
Dit komt ook wel omdat ik nog nooit zo een trip heb ondernomen met de lightweight en nog maar 5 maanden landrover ervaring heb. Ik ken de staat van de auto nu wel en verschillende mensen hebben er naar gekeken. Maar ja ik ben geen automonteur ... meer medisch electronicus. Dat geeft ook wat onzekerheid, dat ik iets tegenkom en niet weet hoe het te repareren. Maar ja de Echelon boeken helpen ook wel goed.. landrover technics for dummies.
In ieder geval kijk ik erg uit om met de tent en de landrover op pad te gaan.
Nog vele sterkte met het opbouwen van je lightweight, ik denk dat die over een tijdje even mooi of mooier is dan de mijne. En ach ik heb hem zo gekocht en jij bouwd hem helemaal op. Dat is toch veel mooier. Ik durf dat nog niet aan en heb er de plek niet voor. Misschien ooit.
Sleutel ze,
Martin
Tja soms ben ik nogal een doemdenker....... liefst zou ik een reseve motor achterop mee nemen....... of beter een reserve lightweight op een aanhanger

Dit komt ook wel omdat ik nog nooit zo een trip heb ondernomen met de lightweight en nog maar 5 maanden landrover ervaring heb. Ik ken de staat van de auto nu wel en verschillende mensen hebben er naar gekeken. Maar ja ik ben geen automonteur ... meer medisch electronicus. Dat geeft ook wat onzekerheid, dat ik iets tegenkom en niet weet hoe het te repareren. Maar ja de Echelon boeken helpen ook wel goed.. landrover technics for dummies.
In ieder geval kijk ik erg uit om met de tent en de landrover op pad te gaan.
Nog vele sterkte met het opbouwen van je lightweight, ik denk dat die over een tijdje even mooi of mooier is dan de mijne. En ach ik heb hem zo gekocht en jij bouwd hem helemaal op. Dat is toch veel mooier. Ik durf dat nog niet aan en heb er de plek niet voor. Misschien ooit.
Sleutel ze,
Martin