Lier te koop.
Lier te koop.
Koenig PTO lier voor series 2 en 3. Compleet met aandijf-as PTO aansluitstuk versnellingsbak.
Doe een serious bod!
Heb zelf geen pc / e-mail maar kom aan het eind van de week nog wel een keertje kijken. Groeten Jeroen.
Doe een serious bod!
Heb zelf geen pc / e-mail maar kom aan het eind van de week nog wel een keertje kijken. Groeten Jeroen.
Re: Lier te koop.
heb erg vele interesse maar dat hangt wel van je vraagprijs af, heb je iets in gedachten? Bel me anders op 06-25064614
grtz. johan
grtz. johan
Ben erg benieuwd wat hij waard is........ heb er zelf ook eentje. Iemand suggesties over de waarde zonder aankoop behoefte.... Wil nl misschien in de toekomst hem vervangen voor 2 electrische....
Groetjes Bowy
Groetjes Bowy
Ook ik heb belangstelling (afhankelijk compleetheid, toestand en natuurlijk prijs). Je kunt me mailen, of bellen op 06-44942514
Groeten,
Wouter
Groeten,
Wouter
Re: Lier te koop. (aanvullende informatie)
Mocht je hem willen vervangen heb ik wel interesse in de lier... je kunt me bellen (06-25064614) of mailen (schoffie@dds.nl)
Re: Lier te koop. (aanvullende informatie)
Waarde compleet en goed werkend? M.i. ongeveer 600 Euro.
Voor minder zou ik hem niet weg doen. Die dingen zijn gemaakt voor professioneel gebruik, wel iets anders als de amateur electrische liertjes die er verder te koop zijn.
Deze PTO lieren gaan de rest van je leven mee.
Aan vergelijkbaar belastbare industriele electrische of hydraulische lieren hangen prijskaartjes beginnend bij zo'n 2000 Euro (voor alleen de lier........)
Geen van de " normale" electrische terreinwagenlieren doorstaat een 40 meter lange 2 tons belasting zonder pauze. Gaan dan op in rook en vlammen.
Voor minder zou ik hem niet weg doen. Die dingen zijn gemaakt voor professioneel gebruik, wel iets anders als de amateur electrische liertjes die er verder te koop zijn.
Deze PTO lieren gaan de rest van je leven mee.
Aan vergelijkbaar belastbare industriele electrische of hydraulische lieren hangen prijskaartjes beginnend bij zo'n 2000 Euro (voor alleen de lier........)
Geen van de " normale" electrische terreinwagenlieren doorstaat een 40 meter lange 2 tons belasting zonder pauze. Gaan dan op in rook en vlammen.