voorstellen
Geplaatst: do 04 jan 2007, 18:55
Langdurig meelezen op het prikbord, en dan heb je opeens je eigen 1982 Range Rover. Voor een fotootje verwijs ik naar
[www.flickr.com].
... en we noemen hem Spencer.
Zelf noem ik me Mo Maassen, woonachtig in Leiden, sleutelaar aan alles waaraan gesleuteld kan worden. Motorfietsen zijn mijn passie, maar sommige dingen laten zich op een motorfiets gewoon niet realiseren. De draagcapaciteit is te klein voor lange overland treks, dus ben je afhankelijk van anderen, bijvoorbeeld mensen met een Range Rover. Dan net zo lief zelf zo'n auto.
Het doel is rijden, rijden, rijden. Reizen om precies te zijn. Er zullen nog de nodige aanpassingen volgen om er een volwaardige hut op wielen van te maken. Maar eerst moet de APK nog worden gehaald.
Aangezien de auto een beetje is samengesteld (een Perkins tdi ipv V8) heb ik hierbij de eerste vraag: waaraan herken je een 200Tdi of een 300Tdi, en zijn deze motoren ook van Perkins? Kortom: wat heb ik in mijn Range liggen?
cheerz,
Mo
[www.flickr.com].
... en we noemen hem Spencer.
Zelf noem ik me Mo Maassen, woonachtig in Leiden, sleutelaar aan alles waaraan gesleuteld kan worden. Motorfietsen zijn mijn passie, maar sommige dingen laten zich op een motorfiets gewoon niet realiseren. De draagcapaciteit is te klein voor lange overland treks, dus ben je afhankelijk van anderen, bijvoorbeeld mensen met een Range Rover. Dan net zo lief zelf zo'n auto.
Het doel is rijden, rijden, rijden. Reizen om precies te zijn. Er zullen nog de nodige aanpassingen volgen om er een volwaardige hut op wielen van te maken. Maar eerst moet de APK nog worden gehaald.
Aangezien de auto een beetje is samengesteld (een Perkins tdi ipv V8) heb ik hierbij de eerste vraag: waaraan herken je een 200Tdi of een 300Tdi, en zijn deze motoren ook van Perkins? Kortom: wat heb ik in mijn Range liggen?
cheerz,
Mo