zwaar sturen
zwaar sturen
hoi hoi allemaal
zo daar ben ik weer na een tijdje afwezig te zijn geweest, en ik zal maar meteen met de deur in huis vallen, weet iemand hoe ik het stuur van mijn 109 kan verwijderen? de rode dame gaat steeds meer op en fitness apparaat lijken, de omvang van mijn armspieren groeit met de kilometer!! ik vermoed dat er onder het stuur in de stuurkolom nog ergens een lager moet zitten dat ik over het ( verhitte) hoofd heb gezien maar ik kan het stuur er niet afkrijgen....dus voor wie er een biljant idee heeft, spuien maar!
groet
janzzen
zo daar ben ik weer na een tijdje afwezig te zijn geweest, en ik zal maar meteen met de deur in huis vallen, weet iemand hoe ik het stuur van mijn 109 kan verwijderen? de rode dame gaat steeds meer op en fitness apparaat lijken, de omvang van mijn armspieren groeit met de kilometer!! ik vermoed dat er onder het stuur in de stuurkolom nog ergens een lager moet zitten dat ik over het ( verhitte) hoofd heb gezien maar ik kan het stuur er niet afkrijgen....dus voor wie er een biljant idee heeft, spuien maar!
groet
janzzen
Re: zwaar sturen
Zitten er niet twee gaten met draad in ?
Daar kun je dan een trekkertje in vastzetten, en zo het stuur van de as drukken.
(of is dit alleen bij een 110/90 zo ?)
succes
Daar kun je dan een trekkertje in vastzetten, en zo het stuur van de as drukken.
(of is dit alleen bij een 110/90 zo ?)
succes
Bij mijn lightweight heeft het een halve bus kruipolio gekost.
Toen met 2 man los proberen te slaan. Na veel slaan wringen en morren ging die eindelijk los.
Is ontzettend frustie als dat stomme stuur er niet af wil.
Suc6
Groet,
martijn
[landrover.mine.nu]
Toen met 2 man los proberen te slaan. Na veel slaan wringen en morren ging die eindelijk los.
Is ontzettend frustie als dat stomme stuur er niet af wil.
Suc6
Groet,
martijn
[landrover.mine.nu]
Bij mijn 109" ging het best makkelijk. Eerst de moer e.d. verwijderen. Een beetje kruipolie op spuiten en van de parkeerplaats afrijden. Na enkele bochtjes gestuurd te hebben, had ik het stuur ineens in mijn handen.
Groeten,
Dave Frencken
Groeten,
Dave Frencken
Bij mijn 110 staat er nog speciaal op het stuur:
(vrij vertaald) NIET OP SLAAN, MET EEN TREKKER VERWIJDEREN
(vrij vertaald) NIET OP SLAAN, MET EEN TREKKER VERWIJDEREN
Ach ben de hele avond bezig geweest om een slagetje van de stuurbekractiging te verwijderen.
Ik heb het nu dan ook voor vandaag opgegeven.
slangetje zit een behoorlijk gat in bij het sturen spuit het ongeveer 5 meter ver.
Dus slangetje los,nah mooi niet dus de kleine bout(stuurhuid) is niet bij te komen de grote bout aan de pomp draait nu gewoonmet het bewegen van de slag mee.
Morgen maar vragen bij het bedrijf waar ze een nieuwe slang voor me maken of ze dit slangetje(+/-30 cm) willen demonteren
Alleen het slangetje kost tussen de 60 en 75 €uro.
voor lopig even de vsnaren naar de pomp en de dinamo er tussen uit gesloopt
Groeten Theo Kaufmann/Disco
Ik heb het nu dan ook voor vandaag opgegeven.
slangetje zit een behoorlijk gat in bij het sturen spuit het ongeveer 5 meter ver.
Dus slangetje los,nah mooi niet dus de kleine bout(stuurhuid) is niet bij te komen de grote bout aan de pomp draait nu gewoonmet het bewegen van de slag mee.
Morgen maar vragen bij het bedrijf waar ze een nieuwe slang voor me maken of ze dit slangetje(+/-30 cm) willen demonteren
Alleen het slangetje kost tussen de 60 en 75 €uro.
voor lopig even de vsnaren naar de pomp en de dinamo er tussen uit gesloopt
Groeten Theo Kaufmann/Disco
stuurbekrachtiging theo????
moeilijk woord voor een s2a uit ' 67
suc6 dr mee
janzzen
moeilijk woord voor een s2a uit ' 67
suc6 dr mee
janzzen