Centrale vergrendeling Range Rover '94 doet vreemd

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Paul Stroink

Centrale vergrendeling Range Rover '94 doet vreemd

Bericht door Paul Stroink »

Mijn Range Rover uit 1994 doet de laatste tijd regelmatig gek met zijn centrale vergendeling. Als ik de auto met de afstandsbediening of met de sleutel op wil doen, gaat hij meteen na het afsluiten weer open.

De volgende dag werkt alles meestal weer gewoon. Heel irritant,want op het moment dat de storing er is kan ik de auto met geen mogelijkheid afsluiten.

Ik heb het idee dat het schuifje van de rechterdeur misschien wat te stroef gaat, waardoor de actuator denkt dat de deur vanaf daar weer hadnmatig wordt geopend...zou dat kunnen? Als ik binnen in de auto zit en ik druk de deur aan die kant met het schuifje op slot blijft 'ie dicht nl...

Paul Stroink
www.One-Ten.nl
Bert Dijkema

Re: Centrale vergrendeling Range Rover '94 doet vreemd

Bericht door Bert Dijkema »

Paul,

Dat probleem heb ik ook gehad met de RRC die ik had, ik heb het deurpaneel toen verwijderd en alles ff schoon gemaakt en ingespoten.

Werkte daarna weer perfekt.

Bert

www.4x4funtime.nl
Paul Stroink

ok, dank je wel....ga ik proberen!
bart74

Bericht door bart74 »

Kan hem ook zitten het kastje die het slot naar beneden moet trekken.. die zou je dan moeten vervangen. Let op! Zijn twee verschillende types... 3 en 4 draads geloof ik...

Bart

Fijne feestdagen allemaal!
Frank RRV8 Eend merc 220D'73

Bericht door Frank RRV8 Eend merc 220D'73 »

Paul,

Ook ik had hetzelfde probleem, lag bij mij ook aan de pal aan de bestuurderszijde, deze liep te stroef.

groet frank
Paul Stroink

Goeie hoop dat het alleen het te stroeve palletje is...

(eens kijken of ik toestemming krijg van mijn vrouw voor lichte sleutelwerkzaamheden met kerst :-) )
Plaats reactie