Weer iets mafs
Geplaatst: za 25 nov 2006, 22:17
Ben ik het dieselsysteem aan het ontluchten, heb ik op een plaats waar ik in mijn ogen toch lucht en vervolgens diesel moest krijgen helemaal geen van beide.
Bij mijn 2.25 dieseltje eventjes de 4 o ringen op de bedieningsasjes van de inspuitpomp vervangen, dit was opzich een fluitje van een cent. Daarna begonnen met het brandstoffilter te ontluchten, geen lucht meer, de banjo bout op de pomp was al los dus pompen tot daar diesel komt prima, vervolgens verder, de twee boutjes op de pomp los en pompen maar weer. Het boutje op het pomp huis kwam al heel snel diesel uit, de lucht is er dan dus ook uit. Maar het boutje op het aluminium kapje waar de gas en de stop handel aan zitten (control cover) daar kwam geen lucht maar ook geen diesel uit terwijl ik met het handeltje van het brandstof pompje geen diesel meer kan oppompen. De slag van het pompje wordt dan met de keer pompen korter.
Wie weet wat er aan de hand kan zijn waarom er geen diesel uit het ontluchtingsboutje van de control cover komt, zie ik iets over het hoofd of doe ik gewoon iets niet goed.
Sjoerd.
Bij mijn 2.25 dieseltje eventjes de 4 o ringen op de bedieningsasjes van de inspuitpomp vervangen, dit was opzich een fluitje van een cent. Daarna begonnen met het brandstoffilter te ontluchten, geen lucht meer, de banjo bout op de pomp was al los dus pompen tot daar diesel komt prima, vervolgens verder, de twee boutjes op de pomp los en pompen maar weer. Het boutje op het pomp huis kwam al heel snel diesel uit, de lucht is er dan dus ook uit. Maar het boutje op het aluminium kapje waar de gas en de stop handel aan zitten (control cover) daar kwam geen lucht maar ook geen diesel uit terwijl ik met het handeltje van het brandstof pompje geen diesel meer kan oppompen. De slag van het pompje wordt dan met de keer pompen korter.
Wie weet wat er aan de hand kan zijn waarom er geen diesel uit het ontluchtingsboutje van de control cover komt, zie ik iets over het hoofd of doe ik gewoon iets niet goed.
Sjoerd.