Advies van Cilinderkop deskundige gevraagd
Geplaatst: zo 19 nov 2006, 14:28
Vraag 1:
Er is een stukje van het koperdraad van de gloeibougie afgebroken. Dit is nu al de tweede keer bij dezelfde cilinder.
Waar is het stukje gebleven. Ik kan niet echt goed in het gat kijken, maar even blazen met perslucht leverde niets op.
Zitten de gloeibougies direct in de hotspot of zit er nog een stukje metaal tussen?
Onderweg hoorde ik een ratelend geluid en ontstond achter mij een rookgordijn. Even later waren de problemen weer weg, liep de motor weer goed en was het rookgordijn weer weg. Bij het starte bleek (net als de vorige keer) dat de gloeibougie kapot was. Ook bij de vorige keer was er een ratelend geluid en een rookgordijn.
Vraag 2:
Ik heb een cilinderkop liggen waarbij de bus die onder de verstuivers zit ontbreekt. Ik heb inmiddels gelezen dat deze bus eenvoudig in de cilinderkop te plaatsen is, maar ........ waar kan ik zo'n bus kopen?
Ik heb de verschillende Internet shops al eens bekeken, maar kan daar niets vinden.
Apke
Er is een stukje van het koperdraad van de gloeibougie afgebroken. Dit is nu al de tweede keer bij dezelfde cilinder.
Waar is het stukje gebleven. Ik kan niet echt goed in het gat kijken, maar even blazen met perslucht leverde niets op.
Zitten de gloeibougies direct in de hotspot of zit er nog een stukje metaal tussen?
Onderweg hoorde ik een ratelend geluid en ontstond achter mij een rookgordijn. Even later waren de problemen weer weg, liep de motor weer goed en was het rookgordijn weer weg. Bij het starte bleek (net als de vorige keer) dat de gloeibougie kapot was. Ook bij de vorige keer was er een ratelend geluid en een rookgordijn.
Vraag 2:
Ik heb een cilinderkop liggen waarbij de bus die onder de verstuivers zit ontbreekt. Ik heb inmiddels gelezen dat deze bus eenvoudig in de cilinderkop te plaatsen is, maar ........ waar kan ik zo'n bus kopen?
Ik heb de verschillende Internet shops al eens bekeken, maar kan daar niets vinden.
Apke