Beste Allen,
Een poosje geleden had ik ook al wat vragen over de wielophanging van mijn 88LW, maar nu ik wat wil gaan bestellen groeit het bos weer aardig dicht. Onder mijn mil.LW ligt een suffix E vooras en een suffix A achteras. ALs ik in de (civiele?) parts manual zoek kom ik partnummers tegen voor de diverse veerstroppen die ik niet bij de reguliere onderdelen handel vind. Kan iemand mij hiermee uit de droom helpen, ofwel welke U-bouten moet ik nu hebben voor voor- en achter?
Daarnaast zou ik graag willen weten of de serienummers van de assen enkel cijfers bevatten (naast de suffix natuurlijk) of ook letters. Er staan bij mij nl een paar karakters in die zowel nul als de letter "o" zouden kunnen betekenen.
Ben benieuwd.
Groeten,
Martin
VEERstroppen
Re: VEERstroppen
3 x nrc 3882 en 1x nrc3888 voor de vooras.
4 x 242127 voor de achteras.
Ging ik er vanuit dat je een diesel hebt.
Deze stroppen staan gewoon bij Liebregts te koop op z'n site.
Het verschil in part numbers is vaak de schroefdraad, UNF of metrisch, het makkelijkste is je oude stroppen meenemen en als je de keuze hebt dan zou ik voor metrisch gaan i.v.m. de verkrijgbaarheid van de moeren.
Groet Frans Herlé Military Carawagon
4 x 242127 voor de achteras.
Ging ik er vanuit dat je een diesel hebt.
Deze stroppen staan gewoon bij Liebregts te koop op z'n site.
Het verschil in part numbers is vaak de schroefdraad, UNF of metrisch, het makkelijkste is je oude stroppen meenemen en als je de keuze hebt dan zou ik voor metrisch gaan i.v.m. de verkrijgbaarheid van de moeren.
Groet Frans Herlé Military Carawagon
Dank je Frans,
Het is inderdaad een diesel. Nu weet ik wat ik nodig heb.
Gr.
Martin
Het is inderdaad een diesel. Nu weet ik wat ik nodig heb.
Gr.
Martin
Met het verkrijgen van UNC bouten heb ik geen enkele moeite (in een dorpje in friesland)
Hier zitten een paar mechanisatie bedrijven. Die hebben het spul zo liggen.
Ik denk dat dat in heel nederland zo is
Ben vandaag nog geweest
Het leuke was dat ik met een moer van mijn handrem trommel op zoek ging naar de juiste UNC bout. Bleek het gewoon een M8 te zijn. Rare jongens die engelsen.
Hier zitten een paar mechanisatie bedrijven. Die hebben het spul zo liggen.
Ik denk dat dat in heel nederland zo is
Ben vandaag nog geweest
Het leuke was dat ik met een moer van mijn handrem trommel op zoek ging naar de juiste UNC bout. Bleek het gewoon een M8 te zijn. Rare jongens die engelsen.