De W is voor een toerenteller.
Zou het gewoon proberen.
Toerenteller voor benzine zal wel een andere range hebben maar is het proberen waard
benzine toerenteller op dynamo
benzine toerenteller op dynamo
ik heb een andere dynamo voor Albino en nu zie ik dat er een W aansluiting op de dynamo zit. Kan ik een toerenteller voor een benzinemotor op de dynamo aansluiten??
grtn Henri
grtn Henri
Re: benzine toerenteller op dynamo
Voor een toerenteller van een benzineauto blijf ik toch de voorkeur geven aan een toerenteller die op de bobine aangesloten wordt.
Ze werken gelijk uit de doos en zijn niet afhankelijk van riem/poelie slijtage en hoeven ook niet gecontoleerd te worden als er een nieuwe dynamo geplaatst wordt.
Dennis B.
Ze werken gelijk uit de doos en zijn niet afhankelijk van riem/poelie slijtage en hoeven ook niet gecontoleerd te worden als er een nieuwe dynamo geplaatst wordt.
Dennis B.
even voor de duidelijkheid. het is een 2.5 TDI. ik heb het inmiddels uitgeprobeerd, maar
hij doet het niet. ik twijfel aan de toerenteller zelf. het is namelijk al een oude.
grtn Henri
hij doet het niet. ik twijfel aan de toerenteller zelf. het is namelijk al een oude.
grtn Henri
Met een toerenteller voor een benzinemotor (aansluiting op de bobine) gaat het inderdaad niet lukken op de w-aansluiting.
Het aantal plusen per omwenteling is heel anders en er moet op de meter een mogelijkheid zijn om meetbreedte af te stellen.
Dennis B.
Het aantal plusen per omwenteling is heel anders en er moet op de meter een mogelijkheid zijn om meetbreedte af te stellen.
Dennis B.