Oldtimerbeus 18-21 april Zuidlaren
Oldtimerbeus 18-21 april Zuidlaren
Hoi allemaal,
Vanaf vrijdagavond 18 april tot en met 2e paasdag 21 april wordt er in de Prins Bernhard hoeve in Zuidlaren (Noord Drenthe) een oldtimerbeurs gehouden. Misschien voor sommige lezers van dit prikbord interesant om tijdens de paasdagen te bezoeken.
Groeten,
Marchel
Vanaf vrijdagavond 18 april tot en met 2e paasdag 21 april wordt er in de Prins Bernhard hoeve in Zuidlaren (Noord Drenthe) een oldtimerbeurs gehouden. Misschien voor sommige lezers van dit prikbord interesant om tijdens de paasdagen te bezoeken.
Groeten,
Marchel
Re: Oldtimerbeus 18-21 april Zuidlaren
Ik ga op zeker heen, is altijd zeer goed vertoeven daar.
Bert
Bert
En mijn Serious IIa zou daar ook acte de presence geven maar door gebrek aan werkende motor was het toch lastig om mijn "oldtimer" daar te krijgen....
Grote Bowy
Grote Bowy
Had een oproepje geplaatst dan had ik je heen gesleept 

Bedankt voor het aanbod, maar mijn PTO lierkabel hangt er ook nog half uit en de auto half gedemonteerd dus helaas...... Wel waarschijnlijk op de auto motorsport beurs een Serious Act!!!
Groet Bowy
ps als je er heen gaat geef even een gil misschien kunnnen we samen? Verder is het vanuit groningen natuurlijk ook nog wel een eindje fietsen...
Groet Bowy
ps als je er heen gaat geef even een gil misschien kunnnen we samen? Verder is het vanuit groningen natuurlijk ook nog wel een eindje fietsen...
Bowy,
Wanneer wil je heen, of wat komt je het beste uit?
Bert
Wanneer wil je heen, of wat komt je het beste uit?
Bert
Bel me anders morgen even op 06-23325818 kunnen we misschien iets afspreken.
Bert
Bert