Zondag Sclayn??
Zondag Sclayn??
Voor die gene die van het weekend nix te doen hebben en toch met hun Laro eruit moeten: Zaterdag en zondag wordt er gereden in Sclayn!! De moeite waard als je van een beetje Serieus Spitten houd.
Laat 'ns horen.
Grtjs,
3sbaars.
Laat 'ns horen.
Grtjs,
3sbaars.
Re: Zondag Sclayn??
Oke waarschijnlijk heb ik wel ff, misschien een stomme ? maar waar is het?
Heb ik wel trek in als we een klein groepje kunnen vormen.
Moeten we ons daarvoor van tevoren aanmelden?
Groet, Hendrik.
Moeten we ons daarvoor van tevoren aanmelden?
Groet, Hendrik.
Helaas,
De 101 is nog niet klaar, anders waren wij daar waarschijnlijk ook geweest.
Dennis B.
De 101 is nog niet klaar, anders waren wij daar waarschijnlijk ook geweest.
Dennis B.
Nee hoor, we gaan gewoon op eigen gelegenheid. D'r is wel ff gebeld of we er te recht kunnen. Waarschijnlijk gaan we met 3 laro's en 2 jappen. We vertrekken op vrijdag avond na de spits.
3s.
3s.
Het Paasweekeinde is er ook een Europees 101 FC treffen in Sclayn.
Wordt een gezellige bende dus!
Groeten,
Berry Weijers
beheerder [Land-Rover.startpagina.nl]
Wordt een gezellige bende dus!
Groeten,
Berry Weijers
beheerder [Land-Rover.startpagina.nl]
We vertrekken na de spits, ± 19:00 vanuit Alkmaar richting Delft en van daaruit naar Sclayn. Waar moet jij vandaan komen??
-3s.
-3s.
Ik kom vanuit Vianen en ik kan vanuit het centrum van het land overal vrij makkelijk naartoe. Ik moet even puzzelen met de tijd omdat ik nog niet voorbereid ben maar een ding is zeker, ik ga graag mee...........
Een als het me niet lukt om vrijdagavond weg te gaan dan kan ik altijd nog zaterdag morgen vroeg vertrekken.
Gaan jullie in ieder geval?
Heeft iemand gecontroleerd of we terecht kunnen?
Groet, Hendrik.
Een als het me niet lukt om vrijdagavond weg te gaan dan kan ik altijd nog zaterdag morgen vroeg vertrekken.
Gaan jullie in ieder geval?
Heeft iemand gecontroleerd of we terecht kunnen?
Groet, Hendrik.
Ja !! D'r is gebeld en we kunnen terecht. Eén van de landrovers vertrekt ook zaterdag vroeg, vanuit Nijmegen..... Mischien kun je met hem even kontacten??
-3s.
-3s.
Ik weer vrijdagmorgen hoe het bij mij gaat lopen maar ongeacht mijn vertrektijd ga ik graag mee. Indien het me vrijdagavond lukt pik ik wel ergens bij jullie aan, wordt het zaterdag dan spreek ik wat af met diegene uit Nijmegen.....
Ik ga er van uit dat we voor die tijd nog wel even contact hebben en nummers uitwisselen.
Groet, Hendrik.
Ik ga er van uit dat we voor die tijd nog wel even contact hebben en nummers uitwisselen.
Groet, Hendrik.
Ik heb mail gestuurd naar je Hotmail account.
groet, Hendrik.
groet, Hendrik.