ik heb nu zo'n beetje alles vervangen van het remwerk van de 88:
- cilinders achter (2x)
- blokken achter
- trommels achter
- remslang achter
- cilinders voor (4x)
- remslangen voor
- remleidingen tussen cilinders voor
en ja, voor zitten (al heeeel lang zo te zien) de remmen van een 109, vandaar de 4 cilinders en de grotere trommels. Nu heeft hij hier altijd goed mee geremd totdat er het eea ging lekken, vandaar het vervangwerk.
Probleem is dat nu pas na 2x trappen de voorwielen actief meeremmen, de 1e keer gaat achter al wel goed aan de gang. De blokken staan goed gesteld, zou dit (nog steeds) lucht zijn (en ik heb al uren ontlucht voor mijn gevoel...) of zou de (dual-line) hoofdremcilinder zoveel nieuwe onderdanen niet meer aankunnen....?
kan deze hr-cilinder getest worden?
robert (die niet hoopt dat hij ook nog die cilinder moet vervangen in de week voor zijn vertrek naar noorwegen...)
boesmans.web-log.nl