Landroverij
Landroverij
wie gaan er allemaal naar de Landroverij op 2e paasdag?? Ik ga samen met nog 3 andere Range Rover maten, uit een eerdere posting weet ik dat Bowy ook gaat, kan een leuke dag worden met z'n allen!
Ik hoop alleen dat m'n eigen RR maandag weer rijdt, anders moet ik met de standaard RR van Syl.................... deze mag helaas het terrein niet in.
Ik hoop alleen dat m'n eigen RR maandag weer rijdt, anders moet ik met de standaard RR van Syl.................... deze mag helaas het terrein niet in.
Re: Landroverij
Wat moet ik me bij deze dag precies voorstellen? En waar gaat deze plaats vinden?
Jeroen
Jeroen
Ik heb ook vrij met pasen,,,, en lijkt me wel leuk om wat te gaan toeren met de laro
als ik weet waar en hoelaat het is komik graag,,,
johanJeroen 109 SIIA schreef:
>
> Wat moet ik me bij deze dag precies voorstellen? En waar gaat
> deze plaats vinden?
>
> Jeroen
als ik weet waar en hoelaat het is komik graag,,,
johanJeroen 109 SIIA schreef:
>
> Wat moet ik me bij deze dag precies voorstellen? En waar gaat
> deze plaats vinden?
>
> Jeroen
Voor 2e Paasdag heb ik ook nog niets op het programma en aangezien mijn vriending moet werken......
Groet, Victor
Groet, Victor
Hoi Ron,
Ik had me al opgegeven, net vandaag de bevestiging gekregen.
Is altijd wel gezellig, goed voer ook trouwens.
Is wel een maximaal aantal auto's. Ik dacht 65 ofzo.
See You!
Jos
Ik had me al opgegeven, net vandaag de bevestiging gekregen.
Is altijd wel gezellig, goed voer ook trouwens.
Is wel een maximaal aantal auto's. Ik dacht 65 ofzo.
See You!
Jos
Hoe laat starten jullie? (Jos en Bowy) ik start om 10.30 uur, start nummer 20.
voor diegene die dit jaar nog mee willen.................................. helaas vol = vol!
je moet je ver van te voren al opgeven en, betaald hebben.
voor diegene die dit jaar nog mee willen.................................. helaas vol = vol!
je moet je ver van te voren al opgeven en, betaald hebben.
Hoi Ron,
Ik neem net mijn post door en zie dat ik startnummer 29 heb en moet starten om 10.44 dus ik denk dat ik je bij de start nog wel even zie!
Groetjes Bowy
ps voor de niet insiders: Dit is een landrover only evenement in zuidoost drente word een bolletje pijltje rit gereden met op 3 a 5 plaatsen een plek waar je echt mag spelen!
Ik neem net mijn post door en zie dat ik startnummer 29 heb en moet starten om 10.44 dus ik denk dat ik je bij de start nog wel even zie!
Groetjes Bowy
ps voor de niet insiders: Dit is een landrover only evenement in zuidoost drente word een bolletje pijltje rit gereden met op 3 a 5 plaatsen een plek waar je echt mag spelen!
Hoi Allen,
Ik doe ook mee en mijn starttijd is 11:08, echter heb ik geen bijrijder (nog niet).
Kan ik in convooi achter iemand aanrijden?
Groet,
Jan de Wilde
Landrover 90 3.5 V8
Ik doe ook mee en mijn starttijd is 11:08, echter heb ik geen bijrijder (nog niet).
Kan ik in convooi achter iemand aanrijden?
Groet,
Jan de Wilde
Landrover 90 3.5 V8
Wat mijn starttijd is weet ik niet, en maakt ook helemaal geen zak uit. Het is de bedoeling geweest om verkeersopstoppingen te voorkomen, maar als je met elkaar gaat is dat geen enkel probleem.
Ik ga wel een keer die kant op als ik wakker ben.
Zie jullie daar wel denk ik. In elk geval wel met het eten...
Jos (90 V8 automaat donkerblauw)
Ik ga wel een keer die kant op als ik wakker ben.
Zie jullie daar wel denk ik. In elk geval wel met het eten...
Jos (90 V8 automaat donkerblauw)
Zoveel??
Wauw, 100 rijdende Landrovers bij elkaar.
Kan dat wel? Ik vind het een beetje een sterk verhaal, maargoed we zullen het wel zien.
Wauw, 100 rijdende Landrovers bij elkaar.
Kan dat wel? Ik vind het een beetje een sterk verhaal, maargoed we zullen het wel zien.