Freelander 2

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Stukje Nostalgie

Freelander 2

Bericht door Stukje Nostalgie »

Naast de uitgelekte folder van de nieuwe Freebie ~ [www.teletet.org] ~ zijn er weer nieuwe spionagefoto's gespot.

[www.autoweek.nl]
janzzen

Re: Freelander 2

Bericht door janzzen »

Kan dr niks aan doen maar ik blijf het een lelijke styling vinden.... net als de nieuwe disco en de range.... weer van die typise patsbakken, geschikt om in de stad mee rond te hobbelen maar verder ho maar....

zal een kwestie van smaak zijn vrees ik...

janzzen met een Bismarck die ook mooi van lelijkheid is :-)
edwarddonkers

Bericht door edwarddonkers »

Alleen maar geschikt om in de stad rond te hobbelen?

Jij komt duidelijk niet van deze planeet...

Groeten Edward.
janzzen

Bericht door janzzen »

eehhm, jawel, maar kijk nou eens naar de styling van die wagens. Technisch zullen ze het best kunnen maar ze zien er ook zeer schadegevoelig uit. op een defender maakt een kras of deuk niet zoveel uit, het is een werkpaard. persoonlijk denk ik dat de nieuwe ontwerplijn weinig ruimte laat voor zelf aangebrachte "onvolkomenheden", een schram of deuk ziet eruit als schade, niet als bewijs van een werkzaam leven.... van daar mijn hobbel door de stad tekst.

janzzen
Dennis101

Bericht door Dennis101 »

Als ik naar onze Freelander kijk denk ik dat er wel degelijk rekening is gehouden met zwaardere onstandigheden.
Wat te denken van de slagvaste kunststof voorbumper en zelfs slagvaste kunststof voorspatborden met dikke randen om de wielkasten.
Zelfs de onderkant van de auto is prima aangepast met de nagenoeg vlakke bodem en glijstukken op de hoeken van de uitlaatdemper waardoor de uitlaat nergens achter kan blijven hangen.
De bodemvrijheid is natuurlijk wel een stuk minder als van een Defender.

Dennis B.
Plaats reactie