
Arnold ExFietser bedankt voor het opsturen van je sleutel, ik weet nou zeker dat alles op tijd staat, de rest bedankt voor alle adviezen betreffende mijn vragen over brandstofpompen etc.
Maar de oorzaak was...............2 verwisselde verstuiverleidingen. Omdat ik nu de pomp eraf had, en ook alle verstuiverleidingen eraf gehaald had moest ik ze er opnieuw in puzzelen. Toen zag ik dat de leidingen van cil. 3 en 4 eigenlijk op twee poorten van de pomp net niet lekker pasten. Gelukkig had ik niet opgeschreven hoe ze gezeten hadden, dus moest ik met redeneren uitvinden hoe ze moesten zitten. Dit kon mbv van de firing order mededeling op het uitlaatspruitstuk.
Toen alles vasgebout, dubbel gecontroleerd en in stilte al voorzichtig erg blij met deze ontdekking. Starten en..... het verschil was direct merkbaar.
Onvoorstelbaar dat dit kan: een bij de KL gereviseerd blok met de nokkenas niet op tijd (stond 4,6 graden te vroeg) en dan deze verwisseling.
Ga nu nog even toeren

groeten,
Martin