potige nog maar op 1 poot,

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
wilberthje

potige nog maar op 1 poot,

Bericht door wilberthje »

Three down one to go...

Was al weer een beetje vergeten wat een minder eenvoudig klusje dat ook al weer was, bladveren en bussen verwijderen....

Maar alles komt goed, allang blij dat ik weer even wat tijd heb om er iets aan te doen.

Wat zal hij straks weer lekker strak sturen en misschien ook een wat minder doorgezakte indruk maken als er wat achterin ligt, heb er nu al zin in.

En nee, geen parabolen, blijft moeilijk om een comfortabele parabool te vinden die voor een lege 109 (zoek nog een softtop) niet te hoog staat en die ook probleemloos een ton op z'n nek neemt in het bos, dus de werkauto blijft op klassieke bladveren. Veel goedkoper ook ;-)

Groet, Wilberth
Stumpertje S III 2,25 D

Re: potige nog maar op 1 poot,

Bericht door Stumpertje S III 2,25 D »

kijk, dat hoor ik graag, gewoon houden zoals ie ontworpen is. Begrijp net dat je dan een purist bent, 't is maar dat je het weet

Marco
wilberthje

ai, een purist....

Is dat gevaarlijk?

Groet, Wilberth
Stumpertje S III 2,25 D

Bericht door Stumpertje S III 2,25 D »

mwa, denk het nie, soms wel lastig want het schept verplichtingen, maar is ook wel een eretitel toch ?
wilberthje

Vind er niks mis mee in ieder geval, sommige dingen waren zo belabberd nog niet aan de series landrover ;-)

groet Wilberth
nog steed geen schroefveren voor mijn deur, maar Caroline blijft het maar over range rovers hebben....op een dag kan dat niet goed blijven gaan natuurlijk
fred101

Bericht door fred101 »

puristen zijn niet gevaarlijk, Extreem puristen wel die blazen je auto op als er parabolen onder zitten :-)
Er is niks mis met de orginele veren als ze maar onderhouden worden. Ik had bladveren die heerlijk soepel veerden. Helaas brak er een en moesten ze vervangen worden. Ik heb er toen parabolen onder gehangen maar dat was niet beter als de orginele veren (gelukkig ook niet slechter). Deze bladen waren roestvrij en steeds ingeolied.

Fred101
Plaats reactie