vernieuwen draadboom?

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Durk

vernieuwen draadboom?

Bericht door Durk »

prikers,

Ik ben drastisch bezig met m'n Range Rover, de achterbalk van de carosserie moest vervangen, hierdoor heb ik ook nog een aantal andere zaken opgepakt. Een ervan is het achterste deel van de draadboom, links-achter gaat deze de auto weer uit, in beide acherlichten en bij de trekhaak-aansluiting zie ik niets anders dan kroonsteentjes en vochtige koperdraden. Ik ben dus eigenlijk van plan om het laatste stuk compleet te vernieuwen, in de auto verlengen met een nieuw stuk (solderen) en dan het oude stuk na te maken.

Zijn hier eventueel stukken voor te krijgen met al die verschillende kleur-coderingen, of ontkom ik er niet aan om afwijkende kleuren te gebruiken, waar ik dan een 'omzet-tabel' oid aan overhoudt?

DurRRk
Frank RRV8 Eendmerc 220D'73enz

Re: vernieuwen draadboom?

Bericht door Frank RRV8 Eendmerc 220D'73enz »

Hoi

de hele boom zit ergens bij het dashbord aan de rest vast, mooiste oplossing zou zijn dit hele stuk gewoon te vervangen door een uit een auto van ongeveer dezelfde leeftijd, maar die wel netjes is.

groet Frank
Durk

Re: vernieuwen draadboom?

Bericht door Durk »

klinkt wel goed ja, moet ik alleen zo'n ding gedemonteerd zien te vinden, ik zal es even horen hier en daar, bedankt

Durk
Plaats reactie