Is er hier Iemand die ervaring heeft met een Ramsey patriot 8000 om op een discovery te bowen en wat voor prijs moet ik aan denken?
Ik zie graag foto's en info te gemoet.
Groetjes Zandrovertje
Lier
Re: Lier
1x zoeken op 'ramsey'in prikpagina: [www.prikpagina.nl]
er zijn zelfs topics waar het woord Discovery in voorkomt.
voor het op een Discovery bouwen zou ik even offertes gaan vragen bij jou in de buurt. er zijn veel Disco rijders met prachtige lierbumpers
suc6!
gr.
peter
er zijn zelfs topics waar het woord Discovery in voorkomt.
voor het op een Discovery bouwen zou ik even offertes gaan vragen bij jou in de buurt. er zijn veel Disco rijders met prachtige lierbumpers
suc6!
gr.
peter
Re: Lier
Waarom de patriot ??, zelf zou ik gaan voor de rep. deze heeft en losse relais kast, waardoor de mogelijkheden van weg bouwen achter de bumper eenvoudiger is (teminste als je dat wilt)
Ook is de sterkere 9000 versie, beter voor je Discovery, omdat je toch al snel boven de 2 ton zit aan eigen gewicht. (voordeel is ook dat, dat unieversele motoren zijn)
Waarschijnlijk moet je dan wel opzoek naar een bestaande lier bumper voor een Disco, of zelf creatief iets maken.
Succes, en krijgen we een keer foto's te zien !!
gr Eric
Ook is de sterkere 9000 versie, beter voor je Discovery, omdat je toch al snel boven de 2 ton zit aan eigen gewicht. (voordeel is ook dat, dat unieversele motoren zijn)
Waarschijnlijk moet je dan wel opzoek naar een bestaande lier bumper voor een Disco, of zelf creatief iets maken.
Succes, en krijgen we een keer foto's te zien !!
gr Eric