Ik moet voor mijn Polynorm trailertje (kwarttonner) op ziek naar een reservewiel (inderdaad, via de Paginamarkt natuurlijk). Bij welke merkenclub maak ik echter de meeste kans om een reservewiel te vinden.
Mocht één van jullie toevallig een reservewiel hebben, dan hou ik mij aanbevolen.
Groet van Marco!
Reservewiel Polynorm
Re: Reservewiel Polynorm
Ik was naar hetzelfde opzoek..
Zelf heb ik een wiel weten te kopen bij Leegwater in Broek op Langedijk.
Hier verkopen ze onderdelen van allerei leger voertuigen.
Ze zijn alleen op zaterdag open,of op afspraak.
Jammer genoeg heb ik geen telefoonnummer van ze.
Denk er ben het kopen van een wiel wel aan dat er verschillende diktes zijn van naven,en dat de gaten in wielen voor die aanhangers ook verschillen,en dan past het niet:-)
Zelf ben ik hier achter gekomen toen ik 2 wielen bij Sietsma in Heerhugowaard had gekocht.
Gelukkig mocht ik ze nog wel te brengen:-)
Gr,She,s real fine my one-0-nine
Zelf heb ik een wiel weten te kopen bij Leegwater in Broek op Langedijk.
Hier verkopen ze onderdelen van allerei leger voertuigen.
Ze zijn alleen op zaterdag open,of op afspraak.
Jammer genoeg heb ik geen telefoonnummer van ze.
Denk er ben het kopen van een wiel wel aan dat er verschillende diktes zijn van naven,en dat de gaten in wielen voor die aanhangers ook verschillen,en dan past het niet:-)
Zelf ben ik hier achter gekomen toen ik 2 wielen bij Sietsma in Heerhugowaard had gekocht.
Gelukkig mocht ik ze nog wel te brengen:-)
Gr,She,s real fine my one-0-nine
Suzuki,Lada niva,div. jeep[oa.NEKAF ,CJ5 en MB] Dit geldt alleen voor de steek en voor stalen velgen.Vr gr Henk B.
Had je trouwens al eens op de site van AVC of van WHEELS gekeken?Daar worden ook wel eens Polynorm onderdelen te koop aangeboden.Vr gr Henk B.
Hallo. Ik heb pas een velg en band voor m'n polynorm aanhangwagentje gekocht bij
van Buuren Jeeps in Zoelmond. tel is 0345-501800
groeten,
Bram
van Buuren Jeeps in Zoelmond. tel is 0345-501800
groeten,
Bram
Klinkt bijna als reclame 
Van Buuren heeft als voornaam Bram.
Frans Bonnes

Van Buuren heeft als voornaam Bram.

Frans Bonnes