Hoi allemaal
Mijn moeder wordt 70 en we hebben voor 7 mei een diner besproken op het strand in bloemendaal, nu lijkt het me leuk 'smiddags wat te doen met de familie. Probleem is dat de jongste 1 jaar en de oudste 72 is. We zijn met 13 man. Nu wonen er in die buurt wel wat prikkers. Heeft iemand een idee. Het enige wat ik vind is wandelen, vliegeren of feesten. Het leek me leuk om bv met paarden (en dan ook een huifkar ofzo erbij voor de oudjes en peuters) over het strand te gaan maar ook daarover vind ik niets. Hoeft niet aan het strand mag ook in de omgeving.
Dag,
Ik zou met het hele gezelschap naar de Lineushof in Bennebroek gaan. Het is een ouderwetse speeltuin maar dan megagroot. De oudere kinderen kunnen er karten.Er is ook een mimibad voor de mini's.
Veel pezier,
Jan Herman
er zijn diverse landgoederen bv elswoud in de omgeving haarlem .Daar worden rondleidingen gegeven met bezoek aan het gebouw en het landgoed er leuk .Ook heb ik daar wel eens een huifkar zien rijden in de gele gids staan vaak adressen van deze paarden mannen .met hun rijtuigen .Het ivn en zo helpen je wel verder gr anton &dietert anders ons vogel park hier in alphen met een rondvaart over de brasemmermeer of zo .