Hoi,
Mijn 110 tdi uit 92 laat zijn eigen wil zien: Ik wilde wegrijden dus licht aan, en toen bleef het donker. Dus dan maar met iemand anders mee rijden. ik had de schakelaar ingeschakeld gelaten en bij terugkomst bleek dat de lichten uitzichzelf in de tussen tijd aan waren gegaan. De daarop volgende dagen deed alles het goed op een keer na: licht aan, pas twee tellen daarna gingen ze branden.
Heeft iemand een idee?
Groeten Bouke
Licht soms wel soms niet
Re: Licht soms wel soms niet
schakelaar contacten indien mogelijk schoonmaken anders vervangen en een relais plaatsen zodat de lichtschakelaar alleen nog maar het relais bedient en niet meer de voeding van de lampen erdoor gaat.
JM2C
Grtzzz,
Han
"Lizzie"disco 300tdi automaat
JM2C
Grtzzz,
Han
"Lizzie"disco 300tdi automaat
Klopt, is een bekend probleem bij Defenders, moet je echt iets aan doen want het zal alleen erger worden.
Ik had daar ook last van, maar bij mij was het de stekker die na de schakelaar zit. Zag er niet gecorrodeerd oid uit, maar maakte wel slecht contact. Begon pas daaraan te denken toen mn richtingaanwijzers ook uitvielen en mn gewone lichten het weer deden.
Als je wat aan de draden van de grootlichtschakelaar trekt komt er een multistekker uit je dashboard. Opschuren en inspuiten met contactspray heeft t gerepareerd bij mij.
Als je wat aan de draden van de grootlichtschakelaar trekt komt er een multistekker uit je dashboard. Opschuren en inspuiten met contactspray heeft t gerepareerd bij mij.
maar lost het probleem niet op .....
zet er maar relais tussen. dat werkt
zet er maar relais tussen. dat werkt
Bouke. ik lever een nieuwe schakelaar met relais.
Inpluggen en klaar.
[obelix90.web-log.nl]
Je mag ook de oude opsturen dan kijk ik of deze nog te redden is.
Ben je voor een paar tientjes klaar.
Inpluggen en klaar.
[obelix90.web-log.nl]
Je mag ook de oude opsturen dan kijk ik of deze nog te redden is.
Ben je voor een paar tientjes klaar.