Freelander 1.8i
Geplaatst: vr 11 nov 2005, 19:48
Beste Denis,
Heb vandaag zwoegend op de straat gelegen om de motorsteun los te maken die de IRD ondersteund. Wat blijkt, de steun is gescheurd en een oog is afgebroken.
Inderdaad deze steun dus, hij zat wel met 9 bouten vast geloof ik. 10 punten voor uw advies!!! bedankt!
De koelvloeistof vind ik zowiezo onder de achterzijde van de motorpomp (zwarte ding) en komt dan op een schuin platje op de motor te liggen.
Onder de afdekplaat van de distributie zie ik niets, geen sporen van koelvloeistof.
Wel zie ik op de dynamo houder aan de onderzijde druppels hangen.
Ik heb nu alles droog en schoongemaakt en alle naden tussen het cylinderblok en de motor schoongemaakt zodat ik kan zien of deze daar ook ergens lekt.
Heb de motor laten draaien maar zag geen druppels ergens tussen de naden ontstaan, nou doet deze de auto enkel lekken als ik het niet zie, of er niet ben, om de de volgende dag te verassen denk ik.
Vooralsnog weer 1 probleem getraceerd, op naar de volgende!
Fijn weekend
Heb vandaag zwoegend op de straat gelegen om de motorsteun los te maken die de IRD ondersteund. Wat blijkt, de steun is gescheurd en een oog is afgebroken.
Inderdaad deze steun dus, hij zat wel met 9 bouten vast geloof ik. 10 punten voor uw advies!!! bedankt!
De koelvloeistof vind ik zowiezo onder de achterzijde van de motorpomp (zwarte ding) en komt dan op een schuin platje op de motor te liggen.
Onder de afdekplaat van de distributie zie ik niets, geen sporen van koelvloeistof.
Wel zie ik op de dynamo houder aan de onderzijde druppels hangen.
Ik heb nu alles droog en schoongemaakt en alle naden tussen het cylinderblok en de motor schoongemaakt zodat ik kan zien of deze daar ook ergens lekt.
Heb de motor laten draaien maar zag geen druppels ergens tussen de naden ontstaan, nou doet deze de auto enkel lekken als ik het niet zie, of er niet ben, om de de volgende dag te verassen denk ik.
Vooralsnog weer 1 probleem getraceerd, op naar de volgende!
Fijn weekend