Ik zoek een Devender

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Thijs Berghuis

Ik zoek een Devender

Bericht door Thijs Berghuis »

Wie kan mij wat tips geven.Ik ben op zoek naar een Devender.Ik heb er wel een aantal keer in gereden maar ik weet niet waar ik alle maal op moet letten welke garages goed zijn en zo.
Disco

Re: Ik zoek een Devender

Bericht door Disco »

Waar kom je vandaan?
Hoeduur mag ze kosten, een sleutelauto of dealeronderhouden?
Wat ga je er mee doen?
Thijs dit zijn zomaar een paar vragen om even een idee te krijgen.
Er is een side waar de verschillende bedrijven met een beoordeling bijstaan
(www.blubber.iwebland.com) even voor de duidelijkheid er staat een bedrijf bij waar ik m'n twijfels bij heb.
Er is vast wel een larofreak te vinden ddie jouw kan helpen.
Landrover heeft alluminium koets;het chassie en de bulkheads zijn van ijzer en dus roestgevoelig.
Veel onderdelen zijn tussen de S2,S3 en de 90/110/127/130 en de latere Defenders uitwisselbaar.
Laat even wat weten wat je wil en je zal gehoord/geholpen worden.

Groeten Theo kaufmann/Disco
emiel

Bericht door emiel »

dat is bij apeldoorn oostwaarts weg vervolgen.
Over de brug aan de linkerkant vind je voldoende devenders
Louis

Re: Ik zoek een DevenTer

Bericht door Louis »

Deventer is met een t
Jeroen

Bericht door Jeroen »

Precies, als auto ken ik ook geen Devender.

Ik denk dat de schrijver een land-Rover Defender bedoelt.

Jeroen
La Gomera

Bericht door La Gomera »

Ola!

Dat is vlak bij Zutphen, kom ff een bakkie doen ik heb ook een Deffffffffffender! Gezeldig.

Adios, Henk.
The green no mud

Bericht door The green no mud »

Foei Disco, Emiel,Louis, Jeroen en La Gomera.
Thijs heeft helemaal niets aan jullie antwoord gehad behalve dan de kernvragen van Disco.
Thijs, ik zal je een goede tip geven.
Kijk voorlopig eens op www.rangeroverrecycling.nl, of marktplaats.nl of marktplaza.nl of autotelegraaf en ga dan voor jezelf een selectie maken.

Heb je denk je iets gevonden, koop dan niets en kom DAN TERUG op het prikbord.

Ik den Thijs dat zelfs altijd wel iemand van het prikbord zelfs met je mee wil gaan voor een technische ondersteuning.
Het is ook goed dat je met een Land Rover aankomt zodat de verkoper gelijk een indruk van je (jullie) kennis heeft en zal waarschijnlijk voorzichtig zijn met belazeren. Dit is al genoemd in dat bedrijvenonderzoek waar je uiteraard nu al kennis van hebt genomen.

Jan No Mud Moesman
La Gomera

Bericht door La Gomera »

Ola Thijs!

Je schrijft dat je al een paar keer in een Defender hebt gereden. Nou zijn er nog al wat verschillen tussen de "oudere" en nieuwere types. Laat ff weten welke je al hebt gereden en wil ik als je nog niet met een 110HT td5 gereden hebt die indruk wel bezorgen. Dan spreken we wel een keer af. Houd ook het prikbord in de gaten, misschien komt er binnenkort wel een soort treffen (bakkie doen of koffie drinken wordt dat genoemd) van prikbord lui en zorg dan dat je erbij bent! Dan weet je daarna een stuk meer en kan je verder doelgericht op je gemakje zoeken naar het soort Devender die jij zoekt.

Adios, Henk.
Mike

Bericht door Mike »

Ron Bolleboom heft er een stapeltje liggen..
aad G

Bericht door aad G »

e boven de € 5000 ...............koffie
The green no mud

Bericht door The green no mud »

Pas je op!

Jan (die andere)
Plaats reactie