ot: gelezen op jeep pagina

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Erik Vos

ot: gelezen op jeep pagina

Bericht door Erik Vos »

asobak?...terwijl je hulp bij ongeval levert
Auteur: aso? (---.adsl.xs4all.nl)
Datum: 16-09-2005 11:46

Ongelooflijk......ude dame valt met fiets midden op kruispunt en raakt ernstig gewond. De vier auto's voor me rijden gewoon om haar heen en door! Ik zet mijn cherokee voor haar om haar af te schermen van het overige verkeer en help (bel politie en ambulance). Ondertussen kijkt iedere passerende automobilist mij boos aan en 3 nemen zelfs de moeite om uit hun raam mij boos toe te roepen dat dat er nou van komt (ipv te vragen of ze hulp kunnen geven). Blijkt maar weer eens hoe stigmatiserend de term asobak (groenlinks) in de praktijk is!
kiepke

Re: ot: gelezen op jeep pagina

Bericht door kiepke »

heb het ook gelezen en ik vind het belachelijk dat ze deze soort aut's aso bakken noemen , wij kunnen niet hard dus dus de meeste de echte liefhebbers rijden niet hard en diegenen die dat wel doen zijn meestal diegenen die dat ding alleen heefd om zo stoer mogelijk optevallen ovtewel stropdassen uitgezonderd een paar natuurlijk dus hoe kun je nu een aso zijn het zijn meestal die met hun lage platte kartjes rondscheuren die last veroorzaken zie je ooit bij wegmisbruikers of bij helse chaffeurs een landrover ,ik heb het nog niet gezien

mvg wim
Puffino

Re: ot: gelezen op jeep pagina

Bericht door Puffino »

En de asobak, hoeveel ongelukken gebeuren er nu mee? Hierbij, leuk geval, niets dus, maar hoeveel aanrijdingen gebeuren er mee, en in de praktijk, hoe ernstig is het gevolg dan wel niet?

He zou mij niets verbazen dat die cijfers allemaal enorm mee zouden vallen.

Sander Lelieveld

"Snorkel" - 110 ex-Mariniers 1989 2.5D n/a
<a href="[www.runde.nl] src="[www.runde.nl];
Plaats reactie