Hallo laro vrienden
Ik moet eerst even zeggen, dat ik dit een fantastische site vindt
Elke dag leer ik nieuwe dingen van landrovers
Ik heb nu de volgende vraag. De kachel in mijn lightweight heb ik net als de rest van de auto uit elkaar liggen. Nu heb ik per ongeluk met de haakse slijper met roestborstel de grote zware draadgewonden weerstand die binnen in het huis zit kapot gemaakt. Een nieuwe lijkt me niet moeilijk te kopen, maar kan iemand mij vertellen hoe zwaar die weerstand moet zijn?Hij is ongeveer 5 cm lang
Verder wil ik graag weten waar de specifieke lightweight beschrijving van het leger (onderhoud schema's etc) te vinden zijn. Bij alle mij bekende downloads kan ik ze niet vinden
Wel heb ik zelf een copie van de algemene simpele beschrijving
(uitleg dasboard, olie verwisselen en dat soort zaken.
graag jullie hulp.
martin
kachel lightweight
Re: kachel lightweight
Indien jouw Lightweight een serie III is, kun je gewoon de manual van de Landrover serie III "88 gebruiken. De techniek van de Lightweight is namelijk precies hetzelfde.
Groeten,
Jan
Groeten,
Jan
Re: kachel lightweight
Met uitzondering van reeds genoemde kachel en verdere electra en body panelen en bedieningsknoppen en...
Probeer Vis in Nunspeet eens of lees eerdere berichten nog eens na, deze vraag is al vaker voorbij gekomen(één keer per week ofzo)
Groet, Jan
Probeer Vis in Nunspeet eens of lees eerdere berichten nog eens na, deze vraag is al vaker voorbij gekomen(één keer per week ofzo)
Groet, Jan