Mil 109 van Grijs naar Geel
Geplaatst: do 22 sep 2005, 00:56
Omdat we inmiddels allemaal wel weten dat het niet mogenlijk is een conformiteitsverklaring te krijgen van LandRover Nederland heb ik even geinformeerd wat de mogelijkheden zijn zonder deze verkaring.
Hieronder het antwoord:
Geachte heer Van der Aar,
In reactie op uw e-mail, bericht ik u het volgende.
Het probleem zit vooral in het remsysteem.
De landrover met typegoedkeurnummer LANV-1015 is niet accoord voor de europese voertuigcategorie M1 (personenauto).
Het remsysteem is eventueel om te bouwen door montage van een regelklep in het achtercircuit overeenkomstig e 75/525-1516 ext I of via een nationale remproef.
De fabrikant / importeur kan u hier ongetwijfeld meer over vertellen.
Ik vertrouw erop u hiermee van dienst te zijn geweest.
Met vriendelijke groet,
Medewerker Klantenservice RDW
Als ik dit verhaal dus goed lees is het dus wel mogelijk om een Geel kenteken te verkrijgen mits deze "nationale remproef" behaald word.
Heeft iemand dit al eens geprobeerd en kent iemand deze regelklep? Zijn er verborgen haken en ogen in dit verhaal?
Groeten
Dunc@n
Hieronder het antwoord:
Geachte heer Van der Aar,
In reactie op uw e-mail, bericht ik u het volgende.
Het probleem zit vooral in het remsysteem.
De landrover met typegoedkeurnummer LANV-1015 is niet accoord voor de europese voertuigcategorie M1 (personenauto).
Het remsysteem is eventueel om te bouwen door montage van een regelklep in het achtercircuit overeenkomstig e 75/525-1516 ext I of via een nationale remproef.
De fabrikant / importeur kan u hier ongetwijfeld meer over vertellen.
Ik vertrouw erop u hiermee van dienst te zijn geweest.
Met vriendelijke groet,
Medewerker Klantenservice RDW
Als ik dit verhaal dus goed lees is het dus wel mogelijk om een Geel kenteken te verkrijgen mits deze "nationale remproef" behaald word.
Heeft iemand dit al eens geprobeerd en kent iemand deze regelklep? Zijn er verborgen haken en ogen in dit verhaal?
Groeten
Dunc@n