Land Rover blijft fotogeniek

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
The Iron Nurse

Land Rover blijft fotogeniek

Bericht door The Iron Nurse »

De meeste TV kijkers onder ons... en die vooral blijven heen weer zappen...
kunnen nu in de Veronica imago trailer een kapotte LR SIII zien staan met een hopelose vent, waarvan een vrouwelijke schone het ?toneel? verlaat.

Het gaat niet om de pech van de LR, het gaat niet om die vent, de vrouw... tsjaa, dat had ie anders moeten regelen...maar...

Maar toch weer een LR.
Het merk blijft dus onmiskenbaar favoriet voor shootings van trailers, reklamespotjes (Veronica, RTL4), mooie vrouwen, avontuur, pech, foto's, ontdekkingen, ontberingen, rekwisieten, mooie wrakken, etc.etc.

Het merk verkoopt zich zelf... en da's mooi!

Groet,
Gilbert
Yuri

Re: Land Rover blijft fotogeniek

Bericht door Yuri »

ik zag'em ook.

mij viel alleen wel op dat dat "lekkere mokkel" totaal geen smaak heeft. want er stopt een of ander jeep bij de LaRo met pech en die muts stap direct in de jeep en ze rijden weg.

erg jammer... ;-)

grtz,

Yuri
SIII 109D / SJ 88,6"
The Iron Nurse

Bericht door The Iron Nurse »

He Yuri,
How are yu...

Alles goed met je?

Tsja... J**p...
Maar is dat niet altijd zo, dat ze eerst bij een ander moeten ”proeven” om toch weer terug te komen waar het bij begonnen is...

Misschien komt deze LR als een ”kneusje” over, maar uiteindelijk zal ie haar overwinnen...
Misschien een nieuwe plot voor de volgende imagotrailer van Veronica.

Laat je verleiden... dan ga je scheiden.

Zie ik je nog binnenkort ergens in Duitsland?

Groet,

Gilbert
P&O109V8+RR

Bericht door P&O109V8+RR »

van mij hoeven ze de LaRo niet tot status/image symbool van zo'n debiele omroep te verheffen. zolang wij maar beter weten, toch?

gr.
peter
Yuri

Bericht door Yuri »

ja, zo'n LaRo is vast niet "vlot" en "modern" genoeg voor zo'n "geweldige" omroep :-) :-) :-)

verder alles goed hier ,maar nog wel wat liefdesverdriet naar m'n LaRo. maar zoals jij al zegt Gilbert, ik kom ZEKER weer bij een LaRo terug.

CU in Essen. met m'n SJ 88,6" of met Aart mee.

grtz,

Yuri
SIII 109D / SJ88,6"
Plaats reactie