trekhaak ellende, heavy brabant rit
trekhaak ellende, heavy brabant rit
hoi
ik heb een klote trekhaak op mijn disco en omdat ie te hoog zit kan ik er toch niks aan hangen is deze makkelijk te verwijderen ik wil deze tot op 10 cm inkorten zodat ik daar mijn trekbeugel aan kan monteren mag dat van ivm apk
ps rijd er iemand van jullie morgen 18-9 de heavy brabant rit
gr wim
Re: trekhaak ellende, heavy brabant rit
Mag! je mag ermee doen wat wilt mits netjes. Trekken kun je er dan toch al niet meer mee.
<b>Cheers Bowy</b>
<A HREF="[www.seriousIIa.tk] src="[members.lycos.nl];
</A>
<b>Cheers Bowy</b>
</A>
mooi dan ga ik nu beginnen want dan heb ik er geen last meer van ,op een of andere reden komt dat ding altijd op de grond
mvg wim
mvg wim
zou idd wel een stukje laten zitten anders bij de eerste en beste boomstronk/bult is je tank lek. Als je hem er helemaal af wilt halen kun je het beste een tankguard kopen van bijvoorbeeld: Southdown. Niet goedkoop maar wel een fantastisch systeem. (zit sinds kort onder Danger)
<b>Cheers Bowy</b>
</A>
<b>Cheers Bowy</b>
</A>
Haal hem er niet af ; je heb hem nodig in brabant. Ik ga dit keer niet Doe de lierkabel maar alvast invetten want je heb het nodig (naar die regen)
jo
Ik ga naar bilstain (
En volgen de week naar het Foc (zaterdag avond A&B rit ook door Brabant)
jo
Ik ga naar bilstain (
En volgen de week naar het Foc (zaterdag avond A&B rit ook door Brabant)
das jammer dan kan ik ook niet veilig acher je aan rijden en idd het zal zeer zwaar worden zo zonder liertje de vorige keer reed er een defender ook vol gas dat pad in en kwam ook goed vast te staan dus ik ga iets doen wat ik niet goed in ben ,mijn verstand gebruiken tenminste proberen
mvg wim
mvg wim
gewoon achter een andere aan rijden tot aan het DD pad en dan wachten of hij er door kan. Ik was toch als maschal meegegaan aan mij heb je dus niets. En er uit trekken doe ik toch niet, want die die daar in rijd moet er zelf maar zien uit te komen. Daarom heb ik zelf een lier (voor mij en niet andere die er geen hebben )
Maar veel moder morgen en de groeten aan Margriet en Peter.
jo
Maar veel moder morgen en de groeten aan Margriet en Peter.
jo
je hebt groot gelijk moeten ze er maar niet inrijden , zal morgen de groeten doen
mvg wim
mvg wim