transport naar UK + tussenbak vraag

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Rik

transport naar UK + tussenbak vraag

Bericht door Rik »

Ollah,

wie heeft er wel eens een versnellingsbak of tussenbak naar de uk verstuurd? Weie gebruikte je daarvoor en wat kostte dat ongeveer?
Ik vraag dit omdat ik twee tussenbakken retour moet sturen, een daarvan is mijn nieuw gereviseerde bak die al na 30 km bijna vastliep. Jullie horen nog hoe dat af gaat lopen

gr

Rik die van het weekend weer het hele zwikkie kan demonteren

is het mogelijk om alleen de tussenbak eraf te halen en weer te monteren? Want laatst heb ik het compleet met de versnellingsbak eraf gehaald, als dat anders kan....
Serious IIa

Re: transport naar UK + tussenbak vraag

Bericht door Serious IIa »

Rik als je een defender hebt kun je alleen de tussenbak demonteren. Bij een RRC kan dit niet......

Mischien wel goedkoopste oplossing is retourtje easyjet Luton kopen (hier zit ascroft ook) kan je meteen een andere mee terug nemen......

<b>Cheers Bowy</b>

<A HREF="[www.seriousIIa.tk] src="[members.lycos.nl];
</A>
Rik

Bericht door Rik »

heb idd defender 90V8, maar twee tussenbakken als handbagage is nogal wat he ;-)
Jan-Cor

Bericht door Jan-Cor »

Ik vind dit ook een interesante vraag, want ik wil graag wat uit the UK laten komen en das ook niet echt geschikt als handbagage

Maarrr eeuuhh, er zijn vast al veel mensen die ff naar the UK op en neer zijn gegaan met de boot, autootje + aanhangertje (caravan) mee enzovoorts. Wat moet ik me daar eigenlijk bij voorstellen? Wat zijn ongeveer de prijzen?

Als ik het een beetje inschat, zijn er meerdere mensen van het prikbord die dezelfde ideeën hebben, dus misschien een combinatietrip?? Probleem is dan alweer dat de goederen zo goed als het kan op één en dezelfde plek moet liggen..

Groetjes, JC
Serious IIa

Bericht door Serious IIa »

Bood kost rond de 100 E vanuit duinkerken naar dover...

<b>Cheers Bowy</b>

<A HREF="[www.seriousIIa.tk] src="[members.lycos.nl];
</A>
fietser

Bericht door fietser »

Volgens mij is versturen ook niet heel duur hoor. Kijk is bij UPS of zo.
Plaats reactie