Na 4 weken erg druk verbouwen (en geen internet) ben ik weer boven water.
Vlak voor de (werk)vakantie hebben jullie kunnen lezen dat de tik in mijn 2.25 diesel SIII het definitieve einde van de motor bleek te voorspellen.
Nu heb ik dus de motor van een medeprikkert aan boort (Jo, hij doet het goed hoor, je 2.5 al netjes lopend gekregen?).
Alleen is bij de motorwissel het groot licht zoek geraakt, heb al tussen de resterende moeren en onderdelen gezocht, maar niets kunnen vinden.
Wel valt het mij op dat bij het aanzetten van het contact het oliedruk lampje niet gaat branden. Als ik echter naar groot licht schakel brand er geen groot licht, maar wel een oliedruklampje. Verder werkt alles niet beter of minder als normaal bij landrovers.
Ideeen?
Groet,Wilberth
ben weer terug, met nieuw vreemd probleem
Re: ben weer terug, met nieuw vreemd probleem
Welkom terug Wilberth, goed te zien dat je een echte LaRo hebt met de typische kuurtjes van iemand die er zelf aan sleutelt!
En het feit dat dit het enige echte manko is, is reden voor een compliment, vind ik!
Sander 110 "<a href="[www.runde.nl];
110 ex-Mariniers 1989 2.5D n/a <a href="[www.runde.nl] src="[www.runde.nl];
En het feit dat dit het enige echte manko is, is reden voor een compliment, vind ik!
Sander 110 "<a href="[www.runde.nl];
110 ex-Mariniers 1989 2.5D n/a <a href="[www.runde.nl] src="[www.runde.nl];