Dan wordt het waarschijnlijk dus een Defender 90 die in een knappe staat is en waar nog lekker een paar jaar mee te rijden is zonder gekke kosten. Mooie stoere bak zeg!! De Freelander is inderdaad niet écht voor dat budget te krijgen en ik denk dat de Discovery en de RR afvallen door de hogere kosten qua onderhoud en belasting. Vanaf wanneer is eigenlijk de Freelander gebouwd zég in zijn huidige vorm (ik weet dat er vorig jaar een nieuw model is gekomen dus het model voor de huidige vorm).
Defender 90 is die ook met achterbank te verkrijgen of kom ik dan gelijk op de 110 uit ? Zijn er specifieke punten waar ik op moet letten? Zijn er een aantal goed bekend staande LR specialisten / dealers die jullie mij kunnen noemen (op Marktplaats staat vaak v.d. Horst als dealer) in Zuid Holland? Welk motorengamma heeft de Defender? Heeft iemand wellicht even een uitleg van de nummers en series?
Dat de auto wat rauw is en dat je hard moet praten tegen elkaar dat is niet zo erg....je wilt niet weten wat voor'n herrie het in de Samurai is........de Samurai is wellicht wel héél goedkoop in onderhoud, maar het is natuurlijk gewoon een dun blikken karretje wat bij een botsing met het eerste de beste jonge Esdoorntje van 5 lentes al niet meer te repareren is.........en dat wil ik gewoon voorkomen.
Even nog voor de goede orde; met dubieus onderstel bedoelde ik alleen dat ik drie LR's aan de onderkant heb gekeken en die waren aan het afbrokkelen .... die zagen er gewoon heel ongezond uit, de buitenkant was trouwens ook niet in orde, er was gewoon niet zuinig en netjes met deze auto's gereden. Ik suggereerde absoluut niet dat ik als leek opeens een bekende kwaal had ontdekt voor deze auto's. Jullie opmerking t.o.v. de afschrijving en onderhoudsgevoeligheid van mijn passie AR....daar zou ik ook nog wel een keer aan te bar een goed verhaal over willen vertellen....

Ik hoor het wederom graag !!