Pagina 1 van 1

defender 110

Geplaatst: ma 25 jul 2005, 23:14
door erwin
graag zou ik tips en adviezen van jullie krijgen omtrent het aanschaffen van een 110.
De td5 is nog geen optie voor me(prijs)maar waar kan ik het beste naar kijken?
Ik zoek een grijs kenteken . Liefst een v8 maar die zijn er niet zoveel geloof ik. Liefst zo jong mogelijk maar moet ook binnen het bedget passen. War betreft diesel, zijn er grote verschillen tussen 200/300tdi?
Wil hem ook op z'n tijd in het terrein gebruiken.
alle tips welkom.
alvast bedankt

Re: defender 110

Geplaatst: ma 25 jul 2005, 23:21
door Roald DI TDI & 3.9V8
doe eens een zoek opdracht op deze prikpagina er is geregeld over geprikt

Re: defender 110

Geplaatst: ma 25 jul 2005, 23:35
door Aad Koene
en vergeet ook niet even in het archief te zoeken

Aad Koene
LR S2a 109" Stawag 2,5 Tdi RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up LHD "Prik-Up"

Re: defender 110

Geplaatst: di 26 jul 2005, 00:00
door Michel
De mooiste stap is al gemaakt...... je gaat een landrover kopen!!!!

Succes met zoeken.

Groet!
Michel 110 Zwerfrover

Re: defender 110

Geplaatst: di 26 jul 2005, 01:55
door fred101
een V8 lust wel een slokje maar loopt mooi en klinkt lekker en in het terrein is een diesel waterdichter. Ik zou voor een 300Tdi gaan.

fred101 (v8)

Re: defender 110

Geplaatst: di 26 jul 2005, 02:12
door erwin
wat zijn acceptabele prijzen voor een nette 300 tdi,(ter horst de krim?)
fred101 schreef:
>
> een V8 lust wel een slokje maar loopt mooi en klinkt lekker
> en in het terrein is een diesel waterdichter. Ik zou voor een
> 300Tdi gaan.
>
> fred101 (v8)

Re: defender 110

Geplaatst: di 26 jul 2005, 02:25
door Jurriaan
TerHorst zit vaak niet gek hoog met z`n prijzen. Let er wel op dat je kennis van zaken hebt, want het kan bij sommige auto`s natuurlijk ook zijn dat men een rede heeft om goedkoop te zijn.

Mijn keuze zou zijn een 300Tdi of een 3,9V8 op gas. Geloof dat deze v8 nooit in een Europese 110 geleverd is, maar kan het mishebben....

Jurriaan
'53 S1 80"
'88 D90 HT