wist u dat..
Geplaatst: do 21 jul 2005, 10:52
- een 101FC op witte engelse weggetjes tegenliggers een hartverzakking geeft
- bochten erg zwaar zijn op 900x16 en geen stuurbekrachtiging
- Een verroeste demper niet goed tegen knallen in de uitlaat kan
- Je daarna echt opvalt
- Dat trommelremmen , 3000 kilo en 20% afdalingen best spannend zijn
- Dat je in een 101 best een grotere tank als 115 liter kan gebruiken
- Dat in een 70 Liter LPG tank maar 68 liter gas gaat.
- Je niet een stekker van je benzinepomp moet lostrekken als je de startmotor vervangt
- je het gasfilter goed moet aandraaien omdat je anders erg veel gas verbruikt
- losgesloten carterventilatie voor een mistig beeld in de cabine zorgt
- je niet op het retourpijpje van de radiator moet hangen
- als je dat wel doet dat je dan soldeerspul bij je moet hebben (en epoxy gelukkig)
- een motor met kapotte viscosefan niet goed koelt
- je beter eerts een paar maanden proef kunt rijden voor je met een opgeknapte wagen op vakantie gaat.
- als je dat niet doet je wel een leuke sleutelvakantie hebt
- je niet met een engelse oldtimer verzamelaar naar een show moet gaan
-als je dat wel doet je kans hebt met een extra auto thuis te komen
- je die extra auto vanuit NL of UK niet kunt verzekeren dus vrienden met een ambu moet hebben.
- Dat als die auto voor je vrouw is en mooi en uit 1936 ineens jouw mooie series buiten de garage staat
Verder een supervakantie gehad.
Fred101
- bochten erg zwaar zijn op 900x16 en geen stuurbekrachtiging
- Een verroeste demper niet goed tegen knallen in de uitlaat kan
- Je daarna echt opvalt
- Dat trommelremmen , 3000 kilo en 20% afdalingen best spannend zijn
- Dat je in een 101 best een grotere tank als 115 liter kan gebruiken
- Dat in een 70 Liter LPG tank maar 68 liter gas gaat.
- Je niet een stekker van je benzinepomp moet lostrekken als je de startmotor vervangt
- je het gasfilter goed moet aandraaien omdat je anders erg veel gas verbruikt
- losgesloten carterventilatie voor een mistig beeld in de cabine zorgt
- je niet op het retourpijpje van de radiator moet hangen
- als je dat wel doet dat je dan soldeerspul bij je moet hebben (en epoxy gelukkig)
- een motor met kapotte viscosefan niet goed koelt
- je beter eerts een paar maanden proef kunt rijden voor je met een opgeknapte wagen op vakantie gaat.
- als je dat niet doet je wel een leuke sleutelvakantie hebt
- je niet met een engelse oldtimer verzamelaar naar een show moet gaan
-als je dat wel doet je kans hebt met een extra auto thuis te komen
- je die extra auto vanuit NL of UK niet kunt verzekeren dus vrienden met een ambu moet hebben.
- Dat als die auto voor je vrouw is en mooi en uit 1936 ineens jouw mooie series buiten de garage staat
Verder een supervakantie gehad.
Fred101