Zijn er ergens uitgewerkte off road routes (Nederland) te vinden op het internet. Ik heb www.terreinrijden.nl al bekeken. Daar betreft het alleen bepaalde terreinen. Enkele van jullie hebben bijvoorbeeld een route in de omgeving van Tilburg/Oirschot gereden. Is hier een uitgewerkte versie van? Of hebben jullie nog andere ideeen? Kom zelf uit de regio Weert
Groet,
Gerard van der Heijden
speciale routes
Re: speciale routes
Ga eens mee met de Brabanders als die een tocht rijden.
Jo uit linne is ook als eens mee geweest.
ook kun je met de recreatieve mee.
jo
Jo uit linne is ook als eens mee geweest.
ook kun je met de recreatieve mee.
jo
Uitgewerkte routes zul je nergens vinden.
Zelfs de routes van clubs zijn niet voor iedereen te rijden, dit om te voorkomen dat er jakkeraars over nu nog openbare paden gaan.
Er wordt namelijk veel vernield / kapot gemaakt door onverantwoord rijgedrag.
De routeboeken van bv de "recreatieve" moeten na de rit weer ingeleverd worden.
En van de route Tilburg was geen routeboek, is al ergens in een posting vermeld.
Frans Bonnes
Zelfs de routes van clubs zijn niet voor iedereen te rijden, dit om te voorkomen dat er jakkeraars over nu nog openbare paden gaan.
Er wordt namelijk veel vernield / kapot gemaakt door onverantwoord rijgedrag.
De routeboeken van bv de "recreatieve" moeten na de rit weer ingeleverd worden.
En van de route Tilburg was geen routeboek, is al ergens in een posting vermeld.
Frans Bonnes
Ja, als ik een rit uitzet dan moet die ingeleverd worden anders kost het veel geld zelfs heel veel geld. En dat vindt ik normaal, ik heb er namelijk veel brandstof en tijd ingestoken.
Ik heb nu 3 ritten in Limburg (ook een in de omgeving van Weert) liggen.
Deze worden eens per jaar gereden door verschillende clubs
jo
Ik heb nu 3 ritten in Limburg (ook een in de omgeving van Weert) liggen.
Deze worden eens per jaar gereden door verschillende clubs
jo
m.u.v. het kostenverhaal sluit ik me aan bij bovenstaande reacties. beter als niet al het moois te bekend wordt... dit prikbord is een ideale manier om mensen te leren kennen die de kennis in huis hebben en samen een leuke dag te beleven. reageer eens op een uitnodiging voor een ritje, rij zelf eens rond je eigen woonplaats en probeer wat paadjes aan elkaar te knopen. dan kun je ook eens mensen uitnodigen om met jou een ritje te rijden en koffie en gevulde koeken te nuttigen. of chinees en een biertje zoals vanavond bij Wilberth, die ik vandaag voor het eerst live heb gezien, evenals weer een paar mooie wegen. ik bedoel maar
gr.
peter
gr.
peter