Defen'day

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Michel

Defen'day

Bericht door Michel »

Misschien is er al wel over gesproken, maar wie gaat er naar de Defen'day in Hotton op 21 augustus?? Zie: [users.skynet.be]. Is het wat? Ik weet niet hoeveel jaar dit al georganiseerd wordt. De Belgische Sortout...

groeten van Michel
Roeland

Re: Defen'day

Bericht door Roeland »

Kan niet echt een goed beeld krijgen of dat dit leuk gaat worden...

mijn Frans is dan ook niet echt goed! ;-)

Ben wel benieuwd of er al ervaringen zijn met dit evenement?

Groeten,
Roeland
Michel

Bericht door Michel »

Bij sponsoring (link op de site) krijg je een PDF in het Nederlands. Staat ook genoeg in...

groet!
Michel
Marco D90

Bericht door Marco D90 »

mmmmm ziet er op zich wel leuk uit voor een leuk weekendje

denk dat ik maar ga

groeten Marco D90
Durk

Bericht door Durk »

die zotte Belgen...ze kunnen de site beter meertalig maken, zodat er dan wellicht ook mensen zijn die er wat van snappen en het leuk vinden om te komen.

mijn frans is niet zo best meer, en ik ga trouwens net op die dag naar 'Le Goodwill' , ook in Belgie, Scaylain.

Durk
Durk

Bericht door Durk »

mmm een deel is wel meertalig zie ik nu, dat blijkt niet 1 2 4 uit de beginpagina

Durk
Michel

Bericht door Michel »

ze houden je bezig he....
Berry Weijers

Bericht door Berry Weijers »

De Defen'day wordt voor het eerste jaar georganiseerd door de jeugdkamer van Durbuy.

Van de kamer zijn een aantal jonge enthousiaste Land Rover rijders lid die dit jaar een Land Rover treffen organiseren. Volgens mij is dit wel iets grappigs en door connecties welke zij in de omgeving hebben zullen ook de routes interessant kunnen wezen.

In het nabij gelegen Deulin heb je een leuke camping met een veldje waar ook een kampvuur mogelijk is: [www.pontdedeulin.be]

Een door de bond van Prikkers goedgekeurde herberg is eventueel ook beschikbaar met nog zo'n tien á 15-tal plaatsen (zie: [www.tada.nl] )

Ik heb wel weer zin!

Groeten,

Berry Weijers
beheerder [Landrover.startpagina.nl]
Plaats reactie