na drie jaar hard werken, een enorme hoop plezier en trossen leuke mensen ontmoet te hebben, ga ik het toch (tijdelijk) zonder LandRover doen.
de redenen voor deze moeilijke keus zijn oa het 'verplicht' sleutelen, op straat, ook als het slecht weer is omdat het mijn eigen vervoermiddel is en een bijkomend gezondheidsprobleem.
ik heb heel veel veel gedaan aan m'n LaRo, nog veel meer dan in de advertentie te lezen is. vaak ook preventieve reparatie met het idee dat ik nog vele jaren in deze LaRo zou blijven rijden. helaas loopt dat ff anders. hopelijk heb ik over niet al te lange tijd een eigen huis met schuur en dan rol ik snel m'n volgende LaRo project naar binnen. hopelijk kan iemand anders nog lang genieten van het werk wat ik in mijn SIII 109D heb gestopt.
ook ben ik mijn onderdelenvoorraad aan het opruimen. hiervan komen ook advertenties op de paginamarkt.
natuurlijk zal ik het prikbord en de prikkersdagen niet direct verlaten alleen omdat ik het nu ff zonder LaRo moet doen maar het is toch ff anders.
hopelijk raak ik m'n LaRo snel kwijt aan een echte liefhebber. doe graag een goed woordje voor me

tot snel maar weer,
Yuri SIII 109D