Vrijwilliger voor Zimbabwe
Vrijwilliger voor Zimbabwe
Vrijwilliger gezocht als Landrover monteur in Zimbabwe.
The Painted Dog Conservation Organisation zet zich in voor het behoud van één van de meest bedreigde zoogdieren ter wereld, de painted dog met zijn kenmerkende gevlekte tekening. Voor de uitoefening van hun taken beschikt de organisatie thans over 10 Landrovers van uiteenlopende types.
Voor het onderhoud van deze Landrovers wordt nu gezocht naar een redelijk ervaren monteur die bereid is om als vrijwilliger gedurende tenminste 3 maanden in Zimbabwe te willen werken. Het lijkt ons een fantastische uitdaging, een ervaring voor de rest van je leven, en je dient er nog een goed doel mee ook !!
Heb je serieus belangstelling, kijk dan op onderstaande link voor nadere informatie:
[www.vislandrovers.nl]
The Painted Dog Conservation Organisation zet zich in voor het behoud van één van de meest bedreigde zoogdieren ter wereld, de painted dog met zijn kenmerkende gevlekte tekening. Voor de uitoefening van hun taken beschikt de organisatie thans over 10 Landrovers van uiteenlopende types.
Voor het onderhoud van deze Landrovers wordt nu gezocht naar een redelijk ervaren monteur die bereid is om als vrijwilliger gedurende tenminste 3 maanden in Zimbabwe te willen werken. Het lijkt ons een fantastische uitdaging, een ervaring voor de rest van je leven, en je dient er nog een goed doel mee ook !!
Heb je serieus belangstelling, kijk dan op onderstaande link voor nadere informatie:
[www.vislandrovers.nl]
Re: Vrijwilliger voor Zimbabwe
Sleutelen kan ik niet, wil wel graag de catering verzorgen....
Gr Sas
Gr Sas
Re: Jij de catering...
Tja wel een end weg ff kijken of dat ook op mijn navigatie staat
maar ik denk dat ik nog niet genoeg ervaring heb,
Help ik Sas wel met de catering, en als het moet ga ik nog zingen ook
maar ik denk dat ik nog niet genoeg ervaring heb,
Help ik Sas wel met de catering, en als het moet ga ik nog zingen ook
Re: Jij de catering...
Jullie de catering en zingen, en ik de trommel?
Andy
110 300Tdi, Cool Runnings
Andy
110 300Tdi, Cool Runnings
Re: Vrijwilliger voor Zimbabwe
Ik heb een collega die nu in doetichem woont die is geboren in zimbabwe
hij heeft ook een landrover serie 2 gehad
als iemand serieus interesse heeft wil ik hem wel eens vragen contact op te nemen
Hij heeft ook als technicus in een of ander wildpark gewerkt
Ook weet hij alles over struisvogels fokken
de voertaal in zimbabwe is engels dus da's wel handig voor ons
hij heeft ook een landrover serie 2 gehad
als iemand serieus interesse heeft wil ik hem wel eens vragen contact op te nemen
Hij heeft ook als technicus in een of ander wildpark gewerkt
Ook weet hij alles over struisvogels fokken
de voertaal in zimbabwe is engels dus da's wel handig voor ons