Pagina 1 van 1

pakking

Geplaatst: wo 04 mei 2005, 14:03
door Gerben tB
Aan een kant van de as had ik wat lekkage met het gevolg dat ik dus ook nieuwe remschoenen mocht aanschaffen. Tot dusver gedaan 2x nieuwe wielremcylinder, voor beide zijden de remschoenen vervangen. Inmiddels de pakking die op de steekas zit ook weer vervangen. Blijf ik nog zitten met een papieren pakking die er nog tussen moet. Moet ik nu beide zijden voorstrijken met vloeibare pakking en daartussen de papieren pakking zetten of is 1 zijde voldoende.

Heb ik nu ook goed begrepen dat de 6 bouten ook met wat vloebare pakking terug gezet moeten worden ??

Re: pakking

Geplaatst: wo 04 mei 2005, 14:10
door RoLandRover
pakking vloeistof zou niet nodig hoefen zijn ook niet aan een kant,..
tenzij het oppervlak bekrast of beschadigd is.

pakking vloeistof in de draadgaten ben ik zelf niet zo'n voorstander van
als je het al doet dan maar een pietsie tegen het (onwaarschijnlijke) loslopen
en echte lock-tite (of gelijksootig) is dan beter , echt,..zulke troep wil je niet hebben
je krijgt het er namelijk waardeloos weer uit.

en smerig draad betekend dat de bouten niet goed vast willen en niet vast is lekkage.

gr,

Roland

Re: pakking

Geplaatst: wo 04 mei 2005, 14:38
door Ed
Ik zelf smeer wel deze pakking in met vloeibare pakking.
Echter, het blijft toch een landrover.

Bouten borgen heb ikzelf nog nooitb gedaan en m'n
wielen zitter er nog onder.

Ed Yellow LW 88 '71 Benzine

Re: pakking

Geplaatst: wo 04 mei 2005, 16:22
door Serious IIa
Ik doe meestal gewoon alleen vloeibare pakking (kit) en zonder enige pakking. En daar lekt mijn landrover zeker niet.....

<b>Cheers Bowy</b>

<A HREF="[www.seriousIIa.tk] src="[members.lycos.nl];
</A>