Snorkel en accu: Joepie!

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Puffino

Snorkel en accu: Joepie!

Bericht door Puffino »

Aan allen die een bijdrage hebben geleverd aan <a href="[www.prikpagina.nl] gezeur over de accu's van Snorkel</a> wil ik toch even een stevig dankwoord richten.

Ik had na enig wikken en wegen nieuwe accu's besteld, en gisterenavond dan eens opgehaald. Snorkel heeft nu vier volle weken stilgestaan, als het niet al langer is, en met de nieuwe accu's startte die meteen zonder enig morren.

Ik zal niemand met name noemen, maar allen worden enorm bedankt voor de uitleg en de schop onder mijn kont om nou eerst maar eens die accu's te vervangen en dan pas verder te kijken. Het heeft wel geholpen. Ik kan soms zo lekker twijfelen als ik geen verstand heb van het onderwerp he!?

Afijn, de accu's moeten nog wel even definitief ingebouwd worden, ik heb hele zware gekocht namelijk, en dan ook nog eens een setje serviceaccu's er bij. Ik ga nog kijken of ik een tweede dynamo kan aanleggen om de service accu's puur 12 volt te maken, wel zo handig, scheelt omvormers. Want een 24 voltl systeem met dus twee startaccu's EN twee serviceaccu's.... poe, dat is me wat hoor.

Een beschrijving komt nog wel op onze site. Met natuuuurlijk foto's.

Sander 110 "<a href="[www.runde.nl];
AadG

Re: Snorkel en accu: Joepie!

Bericht door AadG »

Gaat prima hoor wat je wilt gaan doen
Puffino

Bericht door Puffino »

Ja hoor, vast wel, ik heb een modelletje gemaakt, het past net, met een betimmering, afschermingsbak voor ALS er toch eens een keertje accu troep uit lekt, en natuurlijk wel de accupolen die nu voroin zitten daar ook houden voor als er een start-hulp noodzakelijk is.

Schema volgt. Rest ook.

Sander 110 "<a href="[www.runde.nl];
Chris 110

Bericht door Chris 110 »

Goed zo Sander! En nu maar lekker veel rijden om de acc's goed geladen te houden!

gr, Chris 110
www.opwielen.nl
Ed

Bericht door Ed »

1 zware omvormer op je gewone accu´s had je de service accu´s gescheeld.
Maar, .......... als ik een beetje prik nodig heb, bel ik je.

Ed Yellow LW 88 ´71 benzine
Plaats reactie