Gisterenavond lekker een uurtje wezen tuffen met de forward control, maar de paden zijn hier of afgesloten of dusdanig stuk gereden dat het voor een eenzame landrover in de schemer geen aanrader is als je geen zin hebt in een nachtelijke graaf partij. Dus veel steken en keren.
Handrem trommel wordt nog wel erg heet, misschien toch nog iets losser stellen. maar verder gaat het de goede kant op.
Begin stillaan weer vertrouwen in het karretje te krijgen.
Tank voor de FC heb ik nieuw gebouwd, moet alleen nog een retourleiding voor de branstof leggen. Heb de rest weer luchtdicht, maar in principe moet een diesel een retouleiding hebben om te voorkomen dat de opvoerpomp steeds tegen de max. druk staat te werken en om evt. luchtbelletjes/vuiligheid terug naar de tank te kunnen sturen. Dus dat gaan we binnenkort nog even maken.
Zal je binnenkort wel eens bellen dan, misschien vijdagmiddag een rondje tuffen om het weekend goed te beginnen? Misschien nog enkele liefhebbers meer meenemen?
Groet Wilberth
(PS als ik mijn landrover nou van een grasmaaiter voorzie, is het dan ook een "grote grazer" dan mag hij wel door heel het groen woud en over de nieuwe natuurbrug)