Blauwe Meer Zondag
Blauwe Meer Zondag
denk aan het evenement aanstaande zondag op het Blauwe Meer in Loon op Zand.
wie gaat hier zondag naar toe en heeft een SWR meter en wil tevens mijn antenne uitdippen?
of anders wie in de buurt van Tilburg wil dit op een andere dag doen?
groeten Willyam
wie gaat hier zondag naar toe en heeft een SWR meter en wil tevens mijn antenne uitdippen?
of anders wie in de buurt van Tilburg wil dit op een andere dag doen?
groeten Willyam
Re: Blauwe Meer Zondag
Ik heb geen SWRmeter, maar kom wel lekker rijden bij het Blauwe Meer!
Marijke
Marijke
hoi willyam
ik ga zondag voor de eerste keer naar blauwe meer wil wel een swr-meter meenemen
grt,
willem
ik ga zondag voor de eerste keer naar blauwe meer wil wel een swr-meter meenemen
grt,
willem
Afgelopen zondag ook geweest, was erg gezellig, 2 kanten schade aan de auto en de motor wil ook niet meer starten.
Maar prima terrein hoor
Veel plezier, misschien kom ik alleen even kijken, denk namelijk niet dat hij dan gemaakt is.
Maar prima terrein hoor
Veel plezier, misschien kom ik alleen even kijken, denk namelijk niet dat hij dan gemaakt is.
he willyam zie je zondag op het blauwe meer lijkt bijna een reunie van betrix te gaan worden
mvg
Alex / Grizzly
[www.lr-discovery.nl]
mvg
Alex / Grizzly
[www.lr-discovery.nl]
reunie op Betrix is mij prima,
alleen: minder koud,
minder ver rijden,
minder omgevallen voor Michel,
en ik weet niet of ik weer zo,n leuke bijrijder heb?
ben erbij
maar zonder sjoege noch apparatuur
spaar nog voor een 27mc
gr.
peter
maar zonder sjoege noch apparatuur
spaar nog voor een 27mc
gr.
peter
Ey prikkerstjes
Wij zijn ook weer van de party,koekentrommel en mij broer.
Peter ik heb de film van de maasvlakte op een video band gezet,maar ik ga wel weer wa filmen .
ik zie jullie daar of is er ergens weer een verzamel punt ,of gewoon ieder voor zich.
koekentrommel die nu met een duikbril en snorkel met zwemvliezen aan komt
Wij zijn ook weer van de party,koekentrommel en mij broer.
Peter ik heb de film van de maasvlakte op een video band gezet,maar ik ga wel weer wa filmen .
ik zie jullie daar of is er ergens weer een verzamel punt ,of gewoon ieder voor zich.
koekentrommel die nu met een duikbril en snorkel met zwemvliezen aan komt
ha jack inderdaad heeft het lekker geregend afgelopen dagen dus misschien kun je nog een mooie diepe plas vinden
je kun wel bij mij aankloppen voor een bakske maar dat is precies middenin Tilburg dus da's misschien niet zo handig. Ik ben er ongeveer om 10.30u, dan zie ik je daar wel? leuk een tape van de maasvlakte, ben benieuwd! tot zondag
gr.
peter
je kun wel bij mij aankloppen voor een bakske maar dat is precies middenin Tilburg dus da's misschien niet zo handig. Ik ben er ongeveer om 10.30u, dan zie ik je daar wel? leuk een tape van de maasvlakte, ben benieuwd! tot zondag
gr.
peter
ik dacht dat ze je vriendin was Willyam???
of had ik het nu heel erg mis...
dave
of had ik het nu heel erg mis...
dave
Ey Peter
Wy ryden hier om 10.00 aan dus zal je daar wel zien ,ik ga wel gepast met zwemvliezen en snorkel.
koekentrommel
Wy ryden hier om 10.00 aan dus zal je daar wel zien ,ik ga wel gepast met zwemvliezen en snorkel.
koekentrommel