kan niet slapen....
kan niet slapen....
Heb al een uur liggen draaien en woelen in mn bedje, maar het slapen wil niet lukken........
Morgen mn 1e echte laro ophalen dan zaterdag (waarschijnlijk ook al morgenavond) de auto klaarmaken en dan en dan en dan
is t zondag prikkersdag.......
pffffffffffffff
Morgen mn 1e echte laro ophalen dan zaterdag (waarschijnlijk ook al morgenavond) de auto klaarmaken en dan en dan en dan
is t zondag prikkersdag.......
pffffffffffffff
Re: kan niet slapen....
Als aankomende Laro rijder, komen er er misschien wel meer nachtjes bij kijken dat je niet kan slapen, Maar heb vertrouwen, maar éénmaal besmet met dit â€Âvirusâ€Â, worden de dagen langer, maar de nachten korter.
Slaap lekker.
Gilbert
Slaap lekker.
Gilbert
En nu je bed in, want anders wordt zondag voor jou wel een héééle lange dag.
En anders neem je één mok vmotorolie, vers van je carter, even in de magne, ruiken, nog eens ruiken, liggen en wegsluimeren onder die geur die je in je neusharen hangt en straks weer wakker worden... met het gevoel... ik mis wat motorolie. Heb je gelijk weer wat te doen aan je hobby...
Welterust,
Gilbert
En anders neem je één mok vmotorolie, vers van je carter, even in de magne, ruiken, nog eens ruiken, liggen en wegsluimeren onder die geur die je in je neusharen hangt en straks weer wakker worden... met het gevoel... ik mis wat motorolie. Heb je gelijk weer wat te doen aan je hobby...
Welterust,
Gilbert
Hopelijk nog wel een beetje kunnen slapen
geeft niets ik heb toen ik mijn LaRo ging halen de nacht er voor ook waker gelegen
en er zullen er zeker meer zijn die hier last van hebben gehad
Geniet van je aller eerste ritje morgen heb je pijn in je kaken van een onwaarschijnlijke grote glimlach die je vandaag op je gezicht zal hebben
Heel veel plezier en geluk met je LaRo
Tot zondag
Groet
Iris
Nipper the red 90
geeft niets ik heb toen ik mijn LaRo ging halen de nacht er voor ook waker gelegen
en er zullen er zeker meer zijn die hier last van hebben gehad
Geniet van je aller eerste ritje morgen heb je pijn in je kaken van een onwaarschijnlijke grote glimlach die je vandaag op je gezicht zal hebben
Heel veel plezier en geluk met je LaRo
Tot zondag
Groet
Iris
Nipper the red 90
Heb wel wat geslapen (geloof ik) en wat betreft die glimlach, die is nu al niet meer van mn kaken af te slaan

Dit is absoluut niet mn eerste auto maar ik heb er nog nooit van wakker gelegen....
Tot nu dan
c u all sunday

Dit is absoluut niet mn eerste auto maar ik heb er nog nooit van wakker gelegen....
Tot nu dan

c u all sunday

En wen ook nog maar even aan de spierpijn in je kaken, die blijft nog heel lang van het glimlachen als je aan het auto rijden bent, ik heb er nog steeds last van, ben blij dat ik een voorruit heb anders zaten mijn tanden onder de vliegen!!!!!!!!!
nee, bij mij ligt dat anders.
ik lig nu wakker omdat hij het nu weer is ff niet doet.
Apk keuring, 1 remslang ietsie geraveld, niet goed
Remmen zoals altijd, ongelijk
terug naar huis, slaat af en moeilijk weer te starten, lang doorstarten en met pijn en moeite naar huis gekomen.
Ik de hoek gezet en ik kan hem voorlopig ff niet meer zien.
Zo en nu naar Drenthe, met goede (jongere ) Laro,s
Darwin LW 88 Henk
ik lig nu wakker omdat hij het nu weer is ff niet doet.
Apk keuring, 1 remslang ietsie geraveld, niet goed
Remmen zoals altijd, ongelijk
terug naar huis, slaat af en moeilijk weer te starten, lang doorstarten en met pijn en moeite naar huis gekomen.
Ik de hoek gezet en ik kan hem voorlopig ff niet meer zien.
Zo en nu naar Drenthe, met goede (jongere ) Laro,s
Darwin LW 88 Henk
veel plezier vandaag
suc6 met de spierpijn in je kaken.

groet`n peter109D
suc6 met de spierpijn in je kaken.

groet`n peter109D