Opbouw RR gestart....
Opbouw RR gestart....
Vandaag eindelijk gestart met de bouw van mijn nieuwe project. Stonden eigenlijk wat andere zaken op de planning om te doen maar Hans en Erik (nogmaals bedankt jongens!) kwamen spontaan aan rijden dus dan maar meteen een bodytje demonteren
Ging eigenlijk vrij gemakkelijk waren in 1,5 uur alweer klaar. Meeste tijd zat in het na afloop terugvinden van mijn sleutelbossen en camera terug te die Hans strategisch had "verstopt" om ze niet kwijt te raken. Serious is er niet helemaal blij mee want spontaan wil hij sinds vandaag moelijk starten en af en toe niet stationair lopen
Regelmatige updates over het de nieuw te bouwen DANGER zullen volgen. (Naam is inmiddels gekozen omwillen van het gevaar dat de donor body al creeerde bij het vervoer (zie klein aanrijdinkje paar dagen terug) en en het donor chassis die vandaag 3 knipperlicht units heeft gesloopt (ja probeer nooit een auto te verslepen als hij geen stuur heeft door gewoon te denken we slepen hem er gewoon doorheen met lomp geweld zijn Roel en Dorris vandaag achter gekomen......
En de uiteindelijk kleur zwart. (ja is geen kleur ik weet het )
<b>Cheers Bowy</b>
<A HREF="[www.seriousIIa.tk] src="[members.lycos.nl];
</A>
Ging eigenlijk vrij gemakkelijk waren in 1,5 uur alweer klaar. Meeste tijd zat in het na afloop terugvinden van mijn sleutelbossen en camera terug te die Hans strategisch had "verstopt" om ze niet kwijt te raken. Serious is er niet helemaal blij mee want spontaan wil hij sinds vandaag moelijk starten en af en toe niet stationair lopen
Regelmatige updates over het de nieuw te bouwen DANGER zullen volgen. (Naam is inmiddels gekozen omwillen van het gevaar dat de donor body al creeerde bij het vervoer (zie klein aanrijdinkje paar dagen terug) en en het donor chassis die vandaag 3 knipperlicht units heeft gesloopt (ja probeer nooit een auto te verslepen als hij geen stuur heeft door gewoon te denken we slepen hem er gewoon doorheen met lomp geweld zijn Roel en Dorris vandaag achter gekomen......
En de uiteindelijk kleur zwart. (ja is geen kleur ik weet het )
<b>Cheers Bowy</b>
<A HREF="[www.seriousIIa.tk] src="[members.lycos.nl];
</A>
Re: Opbouw RR gestart....
Bowy,
Ik ben benieuwd. (Ook naar wat er in plaats van die vraagtekens komt)
Succes,
John
Ik ben benieuwd. (Ook naar wat er in plaats van die vraagtekens komt)
Succes,
John
mooi bowy .
haal je de versn.bak er voorzichtig uit ?
stel ik zeer op prijs.
kom morgrn misschien wel even langs .bel wel even.
Groeten Jeroen
haal je de versn.bak er voorzichtig uit ?
stel ik zeer op prijs.
kom morgrn misschien wel even langs .bel wel even.
Groeten Jeroen
Ik zie dat je de zondag nuttig hebt besteed. Ga zo door!
Anton
Anton
't was me het dagje wel
Ik ga maar even slapen en bekijk het wel
So Long Roelof.
Ik ga maar even slapen en bekijk het wel
So Long Roelof.
Nou nou heren Odink,
Jullie zijn wel weer serieus bezig hoor

Leuke foto's en wat een ruimte in die klusplaats,
ik wou dat we wat dichter bij elkaar woonde.
Groeten Reeg
Jullie zijn wel weer serieus bezig hoor

Leuke foto's en wat een ruimte in die klusplaats,
ik wou dat we wat dichter bij elkaar woonde.
Groeten Reeg