Chubby box
Chubby box
Hallo allemaal, ik zie hier steeds zulke uiteenlopende onderwerpen dus ik dacht laat ik ook eens met een vraag komen. Ik rijd in een 109 S3 ex-militair waarvan ik gisteren de bak onder de stoelen helemaal heb bekleed en het tussenstoeltje heb verwijderd. Mijn bedoeling is om daar een kast/console voor de radio ed te maken. Zijn hier tekeningen van om zoiets te maken of heeft er iemand anders nog een goed idee over?
groetjes Dennis vanuit Veenendaal
groetjes Dennis vanuit Veenendaal
Re: Chubby box
Frans schreef:
>
> [www.qwerty-realisatie.nl]
Het de bovenstaande url gaat binnenkort vervallen. Ik ben bezig met een nieuwe site. Daar staat het chubby foto verslag ook:
[www.landrovergek.nl]
Gr. Menno R.
Overigens ben ik nog op zoek naar leuke bijdragen en suggesties voor mijn site.
>
> [www.qwerty-realisatie.nl]
Het de bovenstaande url gaat binnenkort vervallen. Ik ben bezig met een nieuwe site. Daar staat het chubby foto verslag ook:
[www.landrovergek.nl]
Gr. Menno R.
Overigens ben ik nog op zoek naar leuke bijdragen en suggesties voor mijn site.
Bedankt Menno, hier heb ik wat aan. Ik ga morgen gelijk aan de slag.
gr. Dennis
gr. Dennis
menno.
ik heb nagenoeg de zelfde box in mn lw maar dan geheel van ijzer, zit erg prettig .
mario
ik heb nagenoeg de zelfde box in mn lw maar dan geheel van ijzer, zit erg prettig .
mario
Dat is waarschijnlijk iets steviger dan de die van mij. Laatst is de deksel naar achteren geklapt met als gevolg dat alle schroeven van de pianoscharnier uit het hout gekomen zijn. Tijd voor een stevigere verbinding.
Gr. Menno R.
[www.landrovergek.nl]
Gr. Menno R.
[www.landrovergek.nl]
Ik ga aan de slag met 12 en 18mm betonplex. Ja, het is wel eens vochtig in de auto.
gr. Dennis
gr. Dennis