gewetensvraag Larofun
gewetensvraag Larofun
A.s zondag kon ik niet mee naar zaventem, omdat ik moest werken.
Nou wil het, dat ik afgelopen zondag mijn teen gebroken heb, en dus niet kan werken!
maar misschien is het zondag zover genezen, dat ik weer auto kan rijden, en dus naar zaventem kan komen, maar als ik auto kan rijden, kan ik eigenlijk ook weer werken.
Wat moet ik nou?
Mijn geweten laten spreken, of lekker meekomen en de record helpen verbreken?
Marijke
Nou wil het, dat ik afgelopen zondag mijn teen gebroken heb, en dus niet kan werken!
maar misschien is het zondag zover genezen, dat ik weer auto kan rijden, en dus naar zaventem kan komen, maar als ik auto kan rijden, kan ik eigenlijk ook weer werken.
Wat moet ik nou?
Mijn geweten laten spreken, of lekker meekomen en de record helpen verbreken?
Marijke
Re: gewetensvraag Larofun
Ik zou mee proberen het record te breken, maarje ik denk daar toch zo over.
greetz Alain
greetz Alain
ehhh naar belgie gaan natuurlijk. want daar zijn de clinicclowns en dan geneest je teen beter en kun je de volgende dag weer fris aan het werk.
als je werk autorijden is, ja, dan wordt het lastig. Dan zou ik die zondag als ultieme test zien of je het voor je werk ook lang genoeg kunt volhouden.
ALs je voor je werk ook wel eens iets anders moet doen dan autorijden, dan is het heeeeel makkelijk kiezen....
ALs je voor je werk ook wel eens iets anders moet doen dan autorijden, dan is het heeeeel makkelijk kiezen....
Dat overleg je toch gewoon met je baas?
Rare snuiter als hij daar moeilijk over gaat lopen doen! En dus kun je met een gerust hart meegaan.
Zegt iemand die er helaas niet bij kan zijn ...
veel plezier en genezing
Teun
Thor SIII-88
Rare snuiter als hij daar moeilijk over gaat lopen doen! En dus kun je met een gerust hart meegaan.
Zegt iemand die er helaas niet bij kan zijn ...
veel plezier en genezing
Teun
Thor SIII-88
Iets in mijn oudhollands calvinistische geest fluistert hardnekkig, dat als je behoort te werken, en je kunt werken, dan ga je werken. Is dat niet zoiets als een afspraak tussen werknemers, werkgevers en zorginstellingen?
Andries (die vaak nogal rechtlijnig denkt.)
Andries (die vaak nogal rechtlijnig denkt.)
Laat je een ander gewoon rijden.... dan kan er niemand wat van zeggen...
Staat nergens in de wet dat als je ziek bent je ook thuis moet zitten.
Tenzij je van beroep wasknijper bouwer bent tja da tkan je ook met een gebroken teen
Als je een ander laat rijden heb je ook een schoon geweten.
Groet,
Martin
Staat nergens in de wet dat als je ziek bent je ook thuis moet zitten.
Tenzij je van beroep wasknijper bouwer bent tja da tkan je ook met een gebroken teen

Als je een ander laat rijden heb je ook een schoon geweten.
Groet,
Martin
marijke,
mee gaan en maandag gewoon je baas bellen,
en zeggen dat het weekend geen goede invloed heeft gehad op de geneezing van de breuk.
maar wel een heel mooi record heeft opgeleverd.
gr arjan
SIII 109 1980
mee gaan en maandag gewoon je baas bellen,
en zeggen dat het weekend geen goede invloed heeft gehad op de geneezing van de breuk.
maar wel een heel mooi record heeft opgeleverd.
gr arjan
SIII 109 1980
Beste Marijke,
In het dagelijks leven maak ik dit als werkgever ook wel eens mee, verder ben ik larofanaat zij het sinds kort.
Overleg met je werkgever levert een rustig geweten op, een werkgever die je eerlijkheid waardeert en wellicht een plezierige record-dag zonder dat !@#$%knagende geweten.
Als hij wil dat je werkt heeft hij (of zij) je nodig of vindt dat hij het principieel niet kan maken t.o.v. andere medewerkers.
Iedere andere reden betekent dat hij (of zij) een @#$%^ is.
Mijn advies: overleg.
Groeten,
Jan Wolters
In het dagelijks leven maak ik dit als werkgever ook wel eens mee, verder ben ik larofanaat zij het sinds kort.
Overleg met je werkgever levert een rustig geweten op, een werkgever die je eerlijkheid waardeert en wellicht een plezierige record-dag zonder dat !@#$%knagende geweten.
Als hij wil dat je werkt heeft hij (of zij) je nodig of vindt dat hij het principieel niet kan maken t.o.v. andere medewerkers.
Iedere andere reden betekent dat hij (of zij) een @#$%^ is.
Mijn advies: overleg.
Groeten,
Jan Wolters
Gewoon gaan !
Tja Marijke,
HOE breek je nou in hemelsnaam 1 teen
:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+
Maar ehhh.... IK zou het gewoon zien als inderdaad de oefening of het autorijden weer gaat.
En oefenen kan natuurlijk nooit kwaad he
Zondag wordt mooi weer, dus..
CU zondag.
:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+
Groetjes,
Arie & Fam & Kids
Werken kan je heel je leven maar dit is een one-time-life-experience met charity karakter met als ultiem doel een uniek record te breken. En mischien zelfs twee. Larofun heeft nog iets speciaals in petto.
Aldus komen zou ik zeggen. Zelf kom ik net terug van de eindlokatie en het tentje ziet er goed uit. En ik wil het moment dat die colonne in beweging komt niet missen. Bijna 10KM Land Rovers!!! Daar komt niet alleen je haar van recht!!!
Tot zondag en trouwens bij voorbaat dank aan alle genomen initiatieven vanuit Nederland.
Aldus komen zou ik zeggen. Zelf kom ik net terug van de eindlokatie en het tentje ziet er goed uit. En ik wil het moment dat die colonne in beweging komt niet missen. Bijna 10KM Land Rovers!!! Daar komt niet alleen je haar van recht!!!
Tot zondag en trouwens bij voorbaat dank aan alle genomen initiatieven vanuit Nederland.
Marijke toch..........!!!!!!
Nu heb je eindelijk de kans om al die lieve prikkers te ontmoeten en ga jij je nog afvragen wat je moet doen ??????
Je organiseert BYOBBQS en stelt je achtertuin beschikbaar en regelt slaapplaatsen en dergelijke en je hebt voor een ieder een goed woord en we willen je natuurlijk allemaal heel erg graag ontmoeten.......
We zijn ook een beetje verliefd geworden en houden allemaal een beetje van je.......
Moet ik nou nog méér slijmen ???????????????
Lieve Marijke...... gewoon komen, Iris brengt gevulde koeken mee, wij nemen zakken met cakejes mee dus...........................................
Grtn Robb ( zie je zondag met je geblesserde voet)
Nu heb je eindelijk de kans om al die lieve prikkers te ontmoeten en ga jij je nog afvragen wat je moet doen ??????
Je organiseert BYOBBQS en stelt je achtertuin beschikbaar en regelt slaapplaatsen en dergelijke en je hebt voor een ieder een goed woord en we willen je natuurlijk allemaal heel erg graag ontmoeten.......
We zijn ook een beetje verliefd geworden en houden allemaal een beetje van je.......
Moet ik nou nog méér slijmen ???????????????
Lieve Marijke...... gewoon komen, Iris brengt gevulde koeken mee, wij nemen zakken met cakejes mee dus...........................................
Grtn Robb ( zie je zondag met je geblesserde voet)

Ik denk dat het komen naar Belgie het herstel bevordert.
oLA dOKTERT,
Marijke HOEFT niet meer naar Belgie te komen hoor !!
:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+
Ze woont daar al een poosje.

Groetjes ,
Arie
Je had er al kunnen leren kennen, ze was ook op de DLRS.
Frans Bonnes
Frans Bonnes
En op de Br###erh##d familiedag in de Beekse Bergen.
Heb ik Robb ook niet gezien
Groetjes,
Arie
Ola Robb,
Waar stap jij zondag in de stoet
Ik rij naar de Shell bij Hendrik Ido Ambacht.
Hé Arie, ik wilde richting Moerdijk hobbelen TEXACO vóór de brug via Dordt
en inderdaad op de DLRS en op de safari ben ik door omstandigheden niet geweest dat klopt
en inderdaad op de DLRS en op de safari ben ik door omstandigheden niet geweest dat klopt
Is goed Robb,
Dan rij ik ook daar naar de Texaco.
Ben daar ca. 07.45 of zoiets.
Groetjes,
Arie