Sikaflex-84 kit

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Tom MWL®

Sikaflex-84 kit

Bericht door Tom MWL® »

Hallo daar,

Nou moet ik ruiten in mijn series vooruitframe monteren en mijn vraag is welke kit er tussen moet.
Ik kan bij de verfvakhandel bij mij in het dorp Sika sikaflex-84 kopen en dat moet volgens deze verfvakman wel geschikt zijn voor dit soort klusjes.Als het kan wil ik het ook gebruiken voor afdichting tussen achterbak en stoelenbak.
wat denken jullie ervan,is dit het geschikte spul voor deze karweitjes? graag jullie advies voordat ik iets koop wat later misschien weer niet geschikt blijkt...

bij voorbaat dank
groet, tom
Aad G

Re: Sikaflex-84 kit

Bericht door Aad G »

Heeft je baas het niet ??

Volgens mij wel
Tom MWL®

Bericht door Tom MWL® »

nee
RoLandrover

Bericht door RoLandrover »

Ervaringen uit de scheepvaart zijn heel goed.
kan goed tegen weer wind en zoutwater.

gr,

Rolandrover
Tjido Wierda

Bericht door Tjido Wierda »

Hallo ik gebruik het op mijn boot omramen af te kitten het is wel moeilijk te verwerken spul als het eenmaal vast zit krijg je het ook niet meer los. Bij een kapot raam is het een rot klus om het kit vrij te krijgen. volgs mij zijn er betere te verkrijgbaar, vraag bij garage wat hun gebruiken.
succes
mario/mallow

Bericht door mario/mallow »

hai.
heb het zelf ook op deze manier gedaan en werkt perfect.
zorg dat je thinner bijdehand hebt en een doek en er niet teveel tussen zet dan komt het echt wel goed, mocht je raam een keer sneuvelen kun je het er met een verfafsteekmesje zo vanaf steken of snijden.

mario
Bram

Bericht door Bram »

Ik gebruik Top Seal, dat is een beglazingskit van Sigma.
Werkt perfect, lijmt niet zo als sikaflex (dus makkelijker te verwijderen).

Groet Bram
Erwin ter Riet 110TD

Bericht door Erwin ter Riet 110TD »

Met mijn unimogje dat ik vroger had heb ik een van de voorruitjes ook met Sikaflex gezet, deze ruit is later gesneuveld en de sikaflex ging er relatief makkelijk af met een oud plamuurmesje....

Erwin
110 TD
Tom MWL®

Re: mooi

Bericht door Tom MWL® »

Hartstikke bedankt voor de tips! weet ik in iedergeval dat het wel goed gaat met dat spul.Ik ga ook nog even naar die sigmakit kijken.
groet, tom
Rangie

Bericht door Rangie »

Ik gebruik altijd en overal sicaflex 221 voor, dit is speciale carrosserie kit en ook zeer goed geschikt voor autoruiten

Groet, Rangie
Plaats reactie