Dit weekend

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Geerten Robers

Dit weekend

Bericht door Geerten Robers »

Wij willen onze vernieuwde 90 maar eens gaan gebruiken.
Zijn er nog mensen met terreinrij plannen voor het weekend?

Geerten
menno SIII88&Stageone

Re: Dit weekend

Bericht door menno SIII88&Stageone »

zeker wel alleen ik weet niet waar
ik en jacob willen ons ook wel weer een keer uitleven.
gr menno
Stijn/90/2.5 NA/1986

Bericht door Stijn/90/2.5 NA/1986 »

maasvlakte??
Martijn ten Broeke

Bericht door Martijn ten Broeke »

te ver vanaf de achterhoek!!!!!! Andere opties, richting het oosten??
Erik H

Bericht door Erik H »

Dachten jullie van de Ermelose heide nu het nog kan!!!!
mario/mallow

Bericht door mario/mallow »

kan altijd lijkt me weer leuk.

mario
menno SIII88&Stageone

Bericht door menno SIII88&Stageone »

klinkt goed.
is er iemand die daar de weg weet?
Erik H

Bericht door Erik H »

Die waar de weg weet??? ermelo ben ik twee weken terug nog geweest en toen kon het nog

gr erik h
Erik H

Re: de route

Bericht door Erik H »

Als je van uit Harderwijk de N302/ Flevoweg neemt richting Apeldoorn net voorbij afslag Ermelo na een flauwe bocht naar links heb je een opgang aan je rechter zij.
je kan ook door rijden en afslaan naar Speuld daar doorrijden naaar Drie en van daar de weg naar Ermelo, ergens halverwege afslaan naar de schaapskooi.
kijk anders op routenet.nl het gebeid ligt rechtsonder Ermelo tussen Ermelo en Speuld

ben er denk ik wel op zaterdag / zondag(zeg maar wanneer zaterdag is het er niet erg druk)

groeten erik
Geerten Robers

Ik dacht meer aan zo iets als de Short Cut Challenge.
Ze organiseeren iets in Rijsbergen zag ik.

Geerten
Paul k.

LET OP: VERPEST HET NIET VOOR ANDEREN!!!

Bericht door Paul k. »

De gemeente en defensie zijn nog druk in discussie, waarschijnlijk zal het terrein dichtgaan, maar er bestaat een kans dat er misschien in georganiseerde vorm, enkele malen per jaar het terrein word opengesteld.
We zijn er dus bij gebaat er zo zorgvuldig mee om te gaan. Iedereen die enige overlast zou kunnen hebben zal dit direkt gebruiken om tegen het terreinrijden te ageren. Dat vervolgens defensie er een bende van maakt zal weinigen interesseren.
Kortom, laten we verstandig zijn en niet in grote getalen naar Ermelo rijden.
Laten we bovendien alleen op de "wegen" blijven en de "greenlaning"code respecteren.

Groet, Paul
(een buurtbewoner)
Erik H

Re: helemaal gelijk

Bericht door Erik H »

Uiteraard Paul heb je helemaal gelijk aan. Het zou een goed ding zijn als ze dit terrein open houden voor 4x4 gebruik. Je kunt de dingen dan ook beter in de hand houden en voorkomt hiermee dat er ergens anders op plekken wordt gereden waar dit eigelijk niet mag. nu is er in Almere nog wel iets maar dat duurt ook zolang niet meer, want ze bouwen alles daar toch vol.
Nee, denk ook niet dat ik dit weekend ga. Denk dat ik mijn bak er maar eens onder vandaan haal en de koppelingsgroep ga vervangen.

vriendelijke groet Erik Hof die de greenlaning code wel respecteert
Marco

Bericht door Marco »

Geerten,

Kun je mij iets meer vertellen over deze short cut challenge?

Wil er dan misschien ook wel heen.

Groetjes MarcoGeerten Robers schreef:
Geerten Robers

Ja Marco,
Van het weekend hebben bivakeeren zij op een kamping in Rijsbergen en kan er zondag terrein gereden worden.
Het is niet zo maar een stukje rijden de proeven die ze uitzetten kunnen erg heftig zijn.
Er staat meer in o op hun website: www.shortcutchallenge.nl
Wij gaan Zondag ochtend van uit Utrecht er heen en als het niks blijkt rijden we door naar Riland waar ook gereden kan worden dit weekend.

Groeten Geerten
Iris

Re: LET OP: VERPEST HET NIET VOOR ANDEREN!!!

Bericht door Iris »

De gemeenteraad heeft toch al beslist (betrouwbare bron) is nu alleen nog een datum prikken

Iris
Nipper the red 90
jo förster

Re: LET OP: VERPEST HET NIET VOOR ANDEREN!!!

Bericht door jo förster »

De gemeenteraad beslist niets meer, zij kontoleren alleen maar. B&W beslissen en dat is nu het ergste, er hoef maar een verkeerde wethouder in te zitten en het is voor ons afgelopen. Gelukig kunnen ze de doorgaande wegen niet afsluiten, daarom moeten we gewoon zorgen dat er altijd iemand aan de andere kant van deze weg woont zodat je daar naar toe moeten. Het is maar een tip.

jo
Plaats reactie