Dikte Panhard stang
Dikte Panhard stang
Hallo,
Ik wil i.v.m. het ophogen van mijn defender de panhard stang aanpassen zodat mijn vooras weer recht onder de auto staat.
Zou iemand met een schuifmaat de dikte van het langste rechte stuk van de panhardstang kunnen opmeten? Ik kan op dit moment niet bij mijn wagen, maar ik wil wel even iets regelen met een draaier om een aanpassing te maken zodat ik de stang kan verlengen. Ik wil dus weten wat voor draad ik op de stang kan tappen als ik de stang doorzaag.
Alvast bedankt!!
Marco
Ik wil i.v.m. het ophogen van mijn defender de panhard stang aanpassen zodat mijn vooras weer recht onder de auto staat.
Zou iemand met een schuifmaat de dikte van het langste rechte stuk van de panhardstang kunnen opmeten? Ik kan op dit moment niet bij mijn wagen, maar ik wil wel even iets regelen met een draaier om een aanpassing te maken zodat ik de stang kan verlengen. Ik wil dus weten wat voor draad ik op de stang kan tappen als ik de stang doorzaag.
Alvast bedankt!!
Marco
Re: Dikte Panhard stang
Ga je hem verstelbaar in lengte maken?
met een draadbus met tegengesteld draad?
gr,
RoLandrover
Best wel, heb je al een idee van kosten en
uitvoerbaarheid? bij mij zijn de bussen al gans
versleten in een paar maand tijd sinds de
verhoging...
gr,
RoLandrover
uitvoerbaarheid? bij mij zijn de bussen al gans
versleten in een paar maand tijd sinds de
verhoging...
gr,
RoLandrover
Ik heb de stang net weggebracht. Prijs weet ik nog niet. Ik kom er wel vaker, heb vertrouwen dat het niet te duur is. Het is een oude vriend van me die een paar jaar geleden voor zichzelf is begonnen met een machine fabriek.
Er komt M24*2 rechtse en linkse draad op de stang, met daar overheen een zeskant bus van ongeveer 120 mm. Ook daar weer rechtse en linkse draad in en aan beide kanten een moer om te borgen.
Aan het einde van de week weet ik meer.
Marco
Er komt M24*2 rechtse en linkse draad op de stang, met daar overheen een zeskant bus van ongeveer 120 mm. Ook daar weer rechtse en linkse draad in en aan beide kanten een moer om te borgen.
Aan het einde van de week weet ik meer.
Marco
Waar is deze vriend werkachtig, in welke plaats bedoel ik dan?
je hebt zeker geen 2e PH stang in de buurt die dan alvast bewerkt
kan worden en dat ik dan de mijne kan omwisselen?
zowieso, meer werk minder kosten, het blijft stuks werk, maar toch
gr,
RT
je hebt zeker geen 2e PH stang in de buurt die dan alvast bewerkt
kan worden en dat ik dan de mijne kan omwisselen?
zowieso, meer werk minder kosten, het blijft stuks werk, maar toch
gr,
RT
Tilburg, en nee ik heb geen tweede panhardstang in de buurt. Mijn defender staat nu gewoon even zonder. Ik kan op de fiets naar het werk en heb nog een tweede autootje.
Als die van jouw ook even zonder kan, is er misschien deze week nog iets te regelen???
Mail me anders even je nummer naar mars@fuji-ef.nl .
Marco
Als die van jouw ook even zonder kan, is er misschien deze week nog iets te regelen???
Mail me anders even je nummer naar mars@fuji-ef.nl .
Marco
Mailserver werkt niet van de provider
't is geen desinteresse maar gewoon
dom dat al een tijd allen maar kan ont
vangen en wat ik heb verzonden 'ergens
verdwaald'
tel 0651708577
RoLandrover
't is geen desinteresse maar gewoon
dom dat al een tijd allen maar kan ont
vangen en wat ik heb verzonden 'ergens