LimaWhiskey

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
LimaWhiskey

LimaWhiskey

Bericht door LimaWhiskey »

Ik voelde me steeds al een beetje zielig door geen echte prikkersnaam te hebben. Nadat ik mijn zwager kortgeleden aanraadde om de naam Landterfanter te gaan gebruiken, heb ik besloten ook een mooie naam te kiezen. Die wordt LimaWhiskey, niet zo fantasierijk want het is gewoon legeralfabet voor LW (lightweight) --Nee, ik ben geen ex-marineman of luchtverkeersleider. Misschien is het vooral de tweede helft van de naam die me zo aanspreekt.
was getekend:
LimaWhiskey (voorheen Andries)
Aad G

Re: LimaWhiskey

Bericht door Aad G »

nico india kilo sierra mike india sierra mike echo echo
Jan W

Bericht door Jan W »

Hotel Echo Alpha Alpha Delta,

Mike oscar echo tango - November - india. papa. victor. - Nico - Zulu India Julliet November.

[www.die-marine.de]

JW

Aad ik bel je vanavond nog ff Hoi
Jan Schober

Bericht door Jan Schober »

lima echo uniform kilo echo - november alfa alfa mike

julliet alfa november - sierra charly hotel oscar bravo echo romeo
Marc C.

Bericht door Marc C. »

Johhny Walker, Ballantines, Cardhu, Glen Turret, Glen Talloch, Talisker, Lagavullin,
Glen Morangie, Oban, Laprhoaig, Bowmore, Jack Daniels, Highland Park, Scapa, Dalmore, Ben Nevis, Ardbeg, Springbank, Chivas Regal, Bell's, Famous Grouse,
etc.etc etc.

Proost
Marc C. (nog een beetje vroeg, maar smaakt altijd)
LimaWhiskey

Bericht door LimaWhiskey »

Marc,
Jack Daniels hoort er niet tussen...is een bourbon (kentucky whisky)-drink je met ijs, gerijpt in oude franse eiken wijnvaten die aan de binnenzijde zijn gebrand tot houtskool, vandaar de kleur.
voor het overige: je toont een zeer redelijke smaak in het rijtje---mijn echte voorkeur gaat naar Glen Morangie.
Proost, Andries
john straatman

Bericht door john straatman »

Oh die Bourbon. Was een keer op de motor naar Italië (heel lang geleden) "Wij" Italianen (de echte dus en ik, ik heb er heel lang gewoond) trokken de lekkere Italiaanse after dinner's open na een avondmaal met Amerikaanse gasten. Die Amerikanen wilden niet onder doen en trokken de Bourbons open. De volgende ochtend in een tentje onder de zon laat zich raden. Oh Memory Lane, isn't it "FUNtastic".

John
Marc C.

Bericht door Marc C. »

Ha Ha, Andries,

Zullen we eens een "prikkerswhiskeyproeverij" organiseren?
I.p.v. BYOBBQ, BYOWB. (Whiskeybottle)

Proost
Marc C. (Neemt nu een slokje Glen Talloch, simpel maar lekker Familiedistillaat)
Plaats reactie